Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Längesen jag var inne på tråden, men jag var ute efter precis samma. Hade dock inte tänkt köpa några fler klockor under sommaren. Sen pang! Så dök en ORII på Tradera av alla ställen och kunde inte låta bliJag har nu lyssnat igenom den videon samt ett par till om Ginault. Men det talas om Ocean Rover 2 och det ser jag inte på Ginaults egen sida. Ej heller om keramisk bezel, vilket jag vill ha. Tycker Ginaults sida är lite krånglig. Jag är intresserad av en no date version med rostfritt stålarmband och keramisk bezel.
Den är allt bra grym!Morgon med Zenobia.
Godmorgon.
Haha, du och el Toto Loco spelar ju i
en helt annan liga än oss andra!
Ja, med tanke på att ni sålde era så lär det vara en riktig jävla pissklocka (och nu menar jag inte som Bobos....)! Jag vill ju bara göra @Birchgrove en välvillig tjänst, hoppar han förstår det snart.
Håller med. Den är riktigt bra på många sätt.kul du har kvar din! Jag tyckte de lyckades så bra med boetten på den där, lite mellanting av allt. Passade grymt bra på tropic med
Det luktar iallafall gott inne i blomsteraffärerAffordable vintage och tveksamt söndagsnöje
Vart spelar du? Hade också gärna stuckit ut en sväng men verkar bli dåligt med det denna helgenTrevlig söndag! Nu är det dags för Frisbeegolf
Mums. De är fina de där!
Jag spelar på Skutberget i Karlstad. Hade nog kunna strunta i det med facit i handVart spelar du? Hade också gärna stuckit ut en sväng men verkar bli dåligt med det denna helgen