DET VA INTE MIN ARM FÖR HELV.Men hans arm såg riktig ut? Var lite tveksamt igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DET VA INTE MIN ARM FÖR HELV.Men hans arm såg riktig ut? Var lite tveksamt igår
Är du helt säker på det..? Kan ju varit syrebrist i förtältetDET VA INTE MIN ARM FÖR HELV.
För helvete stackars bil.
Är du helt säker på det..? Kan ju varit syrebrist i förtältet
Kan man köpa dom där inom EU?
Om det inte var din arm… vad faan var det då???DET VA INTE MIN ARM FÖR HELV.
Visste väl att tatueringar var ärftligt. Alltså, den passar så sjukt bra armen hans så man nästan blir tårögdDär försvann den som en brakskit Pryder farsans arm fint
Så är det Passade riktigt bra där bredvid väderstreckenVisste väl att tatueringar var ärftligt. Alltså, den passar så sjukt bra armen hans så man nästan blir tårögd
Riktigt grymt, ibland blir det bara perfekt matchningSå är det Passade riktigt bra där bredvid väderstrecken
Tog ju bilden från va gör du o din klockjävel nu.Om det inte var din arm… vad faan var det då???
Har du postat DÄRTog ju bilden från va gör du o din klockjävel nu.
Nä men IprenmannenHar du postat DÄR
Jag.... är.... Ipren den intelligenta värktablettenNä men Iprenmannen
Den går aldrig ur huvudet.Jag.... är.... Ipren den intelligenta värktabletten
Alla klockor ska doppas, borde stå i lagenNog en gammal Vostok väckt till livet igen av vår Vostokguru Yoda Von Floda.
Köpte den 2016.
På armen för första gång idag
#slutagnällaöverlångaservicetider
Fick vara med på besök på ICA, trädgårdsarbete och dopp i poolen. Roligaste dagen sen Glasnost tyckte den.
För er som inte vet.
Vatten är bästa ar.
Har du problem med reflekser i glaset doppa klockan i vatten
(obs, effekten försvinner när du tar upp den...)
Och som alltid med Vostok #orkaställadatum
Jahaaa, så vad gjorde du och ”intedinarm” då?Tog ju bilden från va gör du o din klockjävel nu.
Höggde av skiten.Jahaaa, så vad gjorde du och ”intedinarm” då?
Hmmm, mycket konstigt har man varit med om men att tralla med en trähand lär du nog vara rätt ensam om, avhuggne eller ej tänker jag…Höggde av skiten.
Autocorrect eller tillfällig sinnesförvirring?Hur att sen inte blev bortbytt igår... suttit på hela dagen. Jävligt bekväm på gummi.
Bästa dom släppt i mitt tycke!Nya bruksklockan för min del!
MALM Catalina DLC carbon.
Sicken röra va....Tur att den inte blev bortbytt igår... suttit på hela dagen. Jävligt bekväm på gummi.
Autocorrect eller tillfällig sinnesförvirring?
Hänger inte med kompis? Vad finns på K&S? Är det pepsi?Ligger väl en på köp o sälj?