"Den inofficiella officiella tråden"Skulle de inte dra tillbaka "officiell" och banna det från forumet? Undrar om "in-officiell" också försvunnit då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Den inofficiella officiella tråden"Skulle de inte dra tillbaka "officiell" och banna det från forumet? Undrar om "in-officiell" också försvunnit då?
Jag har sex stycken för tillfälletdu var ju lite ”certinakung” förut, många kvar i samlingen?
Nu blir det lite för mycket för mig alltzå.Underbart. Var finns den ordlistan?
Svar på edit: Den visste vem du skulle skicka till också? Och valde därefter? Vilken härlig värld vi kommer få med AI
Vad har du på ingång förresten? Och vad är det som strular med citeringen. @HSKÄr det Squales originaltropic? Vad tycker du om det i så fall?
" What's really going to bake your noodle later on is, would you still have broken it if I hadn't said anything""Den inofficiella officiella tråden"
[/QUOTE]
Jäkla nejsägare i Squaletråden som hela tiden sköt ner mitt förslag! Det blev en gammal hederlig polerad 1521 istället och jag har förhoppningsvis även en Synchron Military på ingång snart. Hjälp, håller jag på att förvandlas till MaBr? Jag känner redan hur simhuden börjar ta form...Polerad med matt? Det blir bra ska du se!
Men hur tänkte dom med placeringen av datumet? Varför inte skita i det istället..Har alltid gillat kombon guld/blått. Men aldrig haft någon. Men den här lockar..
Men är det en BMW?Nu är det måndag! Börjar veckan med copage och ko-page
Om du klarar dig utan länk så såg jag att den fanns på Ashford för 315$+frakt&moms. Vet dock inte om de är bra att handla ifrån men jag hoppas det för jag väntar på mitt första paket De är AD för Glycine så borde vara lugnt med garanti.Har alltid gillat kombon guld/blått. Men aldrig haft någon. Men den här lockar..
Måste smälta datumplaceringen först.. Men tack för tipset ska kolla upp det.Om du klarar dig utan länk så såg jag att den fanns på Ashford för 315$+frakt&moms. Vet dock inte om de är bra att handla ifrån men jag hoppas det för jag väntar på mitt första paket De är AD för Glycine så borde vara lugnt med garanti.
På min sitter det vid 3...Men hur tänkte dom med placeringen av datumet? Varför inte skita i det istället..
Jag gillar inte datum kl4 men jag gillar det som attans att det inte sitter på snedden på Glycine som det gör på nästan alla andra klockorMåste smälta datumplaceringen först.. Men tack för tipset ska kolla upp det.
Och då ser det bra ut..härlig bild med. Var ute på min båt idag. Men bara för att lacka...igen. Känns som jag bara kommer hålla på och fixa den i år..får åka med den nästa år.På min sitter det vid 3...
Men hur tänkte dom med placeringen av datumet? Varför inte skita i det istället..
Jag gillar inte datum kl4 men jag gillar det som attans att det inte sitter på snedden på Glycine som det gör på nästan alla andra klockor
Men den där tavlan skulle ju vara fett nice som kidsen säger utan datum.Jag gillar inte datum kl4 men jag gillar det som attans att det inte sitter på snedden på Glycine som det gör på nästan alla andra klockor
Gammal bild. Båten är inte i sjön än. Skall montera en ankarvinch imorgon och bottenmåla och lite annat. Hoppas få i den till midsommar, brukar vara mysigt med en midsommar tur till nån holme...Och då ser det bra ut..härlig bild med. Var ute på min båt idag. Men bara för att lacka...igen. Känns som jag bara kommer hålla på och fixa den i år..får åka med den nästa år.
Men den där tavlan skulle ju vara fett nice som kidsen säger utan datum.
Ibland känns det bara som de trycker in ett datum helt utan att tänka till. Som oftast när de hamnar på snedden. Hellre en tavla som är harmonisk utan datum, enligt mig iallafall. Men med det sagt så gillar jag den ändå.Skulle precis skriva det @FreakyLeo skriver.... snedden är värre än placeringen. Så detta är helt ok
Jag tycker datum kl 4 med siffrorna vågräta är super. Om datumfönstret är runt. Är det rektangulärt som ovan så blir det knas med riktningarna på linjerna. Allt strävar mot mitten förutom datumfönstret som lever sitt eget liv.Ibland känns det bara som de trycker in ett datum helt utan att tänka till. Som oftast när de hamnar på snedden. Hellre en tavla som är harmonisk utan datum, enligt mig iallafall. Men med det sagt så gillar jag den ändå.
@Jockinho ska du inte ha dig en då? Good price only for you
JappHar du länken också?