• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hänger inte med kompis? Vad finns på K&S? Är det pepsi?
Verkar vara såld! Men du vill ha en Pepsi? Helt nytt märke för mig. Ska kollas in!

Verkar vara såld! Men du vill ha en Pepsi? Helt nytt märke för mig. Ska kollas in!

Kan det ha blivit en felcitering? Var det mig du svarade angående ryska klockor?

Aha! Nej Belugan är min numer och således ”valen” jag skrev om! Otydlig man är på söndagar. Skyller på solsting. Men en pepsi på jubilee med kvitto hade jag inte tackat nej till. Helst nån av alla de squales som flashades igår😂 A39852EE-4B05-4A41-B871-DE47C5B16731.jpeg

Någon med erfarenhet av Casio MDV106? Känns som något man borde prova på en gång i livet iallafall. :happyhappy:

Sugen på en helsvart eller two tone. Slänga på ett skx jubilee så passar den lika fint i vattnet som på grillfesten.

Screenshot_20210613_160616_com.android.chrome.jpg

Jag har en two tone som används sporadiskt. En utmärkt klocka för slanten. Här på ett vintage nato. Beställde nyligen ett barton elite svart topp / gul botten som kommer i veckan.

Kan helt klart rekommendera ett köp om du är sugen.

171154FB-378E-466F-95F1-6644B79C84F8.jpeg

Ja klockan är dammig. Pollen överallt.

Tack, Clarksons farm verkade bra😄
Kort sekundvisare och pollendamm. Annars sjukt bra.
PXL_20210613_202347171.jpg
Har så dåligt samvete, köp en lång och fin så monterar jag åt dig om du inte orkar/vill själv 😘

Ä och u är ju inte precis bredvid varandra på tangentbordet? Måste varit nån mental dragning 🤔 :)
Meh vi pratar ju om autocorrect här va! 🤣
edit och innan Sherlock fortsätter så kan jag lika gärna säga att; Ja, det skickas ibland sms där ordet i fråga används och min telefon var nog säker på att det var det jag egentligen menade.

[/QUOTE]
Är det Squales originaltropic? Vad tycker du om det i så fall? 😊 @HSK
[/QUOTE]
Det bästa jag någon sin haft runt en lem!
skämt åsido så är det så frikkin jäkla skitbra. Bästa gummit jag provat. Och en fröjd att se på. Men vad jag förstår så varierar de lite i olika batcher…?

Är det Squales originaltropic? Vad tycker du om det i så fall? 😊
[/QUOTE]
Det bästa jag någon sin haft runt en lem!
skämt åsido så är det så frikkin jäkla skitbra. Bästa gummit jag provat. Och en fröjd att se på. Men vad jag förstår så varierar de lite i olika batcher…?
[/QUOTE]

😀😃😄😁😆😅😂🤣 jag har visst också en mental dragning just nu.

Tillbaka
Topp