Kreacon
Guld
Skickade till min mamma: ”kommer snart, ska bara ge barnen lite k*k först.”Hatar det där... autocorrect... snarare autoincorrect
skulle stå käk. Stod nåt annat och vips var man Fritzl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skickade till min mamma: ”kommer snart, ska bara ge barnen lite k*k först.”Hatar det där... autocorrect... snarare autoincorrect
Verkar vara såld! Men du vill ha en Pepsi? Helt nytt märke för mig. Ska kollas in!Hänger inte med kompis? Vad finns på K&S? Är det pepsi?
Kan det ha blivit en felcitering? Var det mig du svarade angående ryska klockor?Verkar vara såld! Men du vill ha en Pepsi? Helt nytt märke för mig. Ska kollas in!
Avslutad - Lådrensning: Vintagedykare, Vostok, Mikromärken osv. (15 st, 6 kvar) PRISBUMP
Edit 27/6: Lagt upp kvarvarande klockor på Tradera istället. Kom och buda där om du är sugen. Edit 19/6: Sänkta priser! Bud och paketpriser kan diskuteras. Edit 13/6: Lagt till fler klockor längst ned. Dags att rensa lite i lådan. Inga byten denna gång. Tar gärna emot vettiga bud och...klocksnack.se
Jag tror det ligger en storhandling eller ett bad på köp och sälj.Kan det ha blivit en felcitering? Var det mig du svarade angående ryska klockor?
Aha! Nej Belugan är min numer och således ”valen” jag skrev om! Otydlig man är på söndagar. Skyller på solsting. Men en pepsi på jubilee med kvitto hade jag inte tackat nej till. Helst nån av alla de squales som flashades igårVerkar vara såld! Men du vill ha en Pepsi? Helt nytt märke för mig. Ska kollas in!
Avslutad - Lådrensning: Vintagedykare, Vostok, Mikromärken osv. (15 st, 6 kvar) PRISBUMP
Edit 27/6: Lagt upp kvarvarande klockor på Tradera istället. Kom och buda där om du är sugen. Edit 19/6: Sänkta priser! Bud och paketpriser kan diskuteras. Edit 13/6: Lagt till fler klockor längst ned. Dags att rensa lite i lådan. Inga byten denna gång. Tar gärna emot vettiga bud och...klocksnack.se
Ja nu fattar jag inget, men det är ju bara som vanligtKan det ha blivit en felcitering? Var det mig du svarade angående ryska klockor?
Exakt ju! I mitt eget huvud är jag HAQ men speglas av andra mer som en vintage VostokJa nu fattar jag inget, men det är ju bara som vanligt
@Kandreas
Inte vad jag vet...... Men det blev 164 USD ink DHL frakt, så det blir nog inte så blodigt hemma ändå.Kan man köpa dom där inom EU?
En mycket dålig efterkonstruktion det därTog ju bilden från va gör du o din klockjävel nu.
Dammat av en gammal affordable idag.
Någon med erfarenhet av Casio MDV106? Känns som något man borde prova på en gång i livet iallafall.
Sugen på en helsvart eller two tone. Slänga på ett skx jubilee så passar den lika fint i vattnet som på grillfesten.
Tack, Clarksons farm verkade braÄntligen dags att ta kväll... och se på Clarksons Farm Förvånansvärt skoj
Helt rätt. Därför gör jag inte detDet hade ju varit fantastiskt att inte behöva åka hem till stan igen, en dag som denna. Grön affordable dagen till ära
Fråga vad de tycker I GS-tråden...San Martin har släppt en GS-copage. Vad sägs?
WR Watches
At WR Watches, we're here to cater to all of your wrist needs. We aim to ensure that our customers get pampered by the choices of items available with us ranging from watches to accessories, straps and everything to you at just one click away.wrwatches.com
Har så dåligt samvete, köp en lång och fin så monterar jag åt dig om du inte orkar/vill självJa klockan är dammig. Pollen överallt.
Tack, Clarksons farm verkade bra
Kort sekundvisare och pollendamm. Annars sjukt bra.
Ä och u är ju inte precis bredvid varandra på tangentbordet? Måste varit nån mental dragningSkickade till min mamma: ”kommer snart, ska bara ge barnen lite k*k först.”
skulle stå käk. Stod nåt annat och vips var man Fritzl.
Meh vi pratar ju om autocorrect här va!Ä och u är ju inte precis bredvid varandra på tangentbordet? Måste varit nån mental dragning
Underbart. Var finns den ordlistan?Meh vi pratar ju om autocorrect här va!
Editerade precis min post ovan men du hann före.Underbart. Var finns den ordlistan?
Jag hittar ingen officiell GS-trådFråga vad de tycker I GS-tråden...
Är det Squales originaltropic? Vad tycker du om det i så fall?Nivå skärpning topic osv osv. Tredje bilden gilt för idag.
Skulle de inte dra tillbaka "officiell" och banna det från forumet? Undrar om "in-officiell" också försvunnit då?Jag hittar ingen officiell GS-tråd