@Jockinho ska du inte ha dig en då? Good price only for you
köpte en Certina igår faktiskt Men dra ett pm så får vi se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Jockinho ska du inte ha dig en då? Good price only for you
Det är ju en KO-pia, ser ju vem som helst.Men är det en BMW?
Inte så stor nyhet i och för sig (gällande verket alltså), har varit känt ganska länge. Spelar väl mindre roll om det är just ETA el annan klon, samma samma pretty muchDå Meccaniche Veneziane inte har någon egen tråd postar jag här.
Fick ett mail att de ville ha feedback på mitt köp, så jag skrev ner några punkter till dem.
Jag påpekade främst om att jubilee-bandet har vassa kanter och att en del tycker att det är tråkigt att de slutade med ETA-urverken.
Detta var deras svar:
Oooooh ja! Den hade suttit som en käftsmäll under sommarmånaderna. Förhoppningsvis finns några soldagar kvar när den dyker uppSitter ett gäng i tråden och taggar inför leveransen av nya Gruppo Gamma Peacemaker misstänker jag? @Lindellc @thewordfox mfl.
Tidigt lunchbyte av klocka till denna
Efter mycket velande så valde även jag att slå till, blir en PG-02 för min del nu gäller det bara att hitta schyssta band i 24mm @SpaceAceSitter ett gäng i tråden och taggar inför leveransen av nya Gruppo Gamma Peacemaker misstänker jag? @Lindellc @thewordfox mfl.
Grattis, hoppas du blir nöjd! Brukar inte finnas mycket utrymme för besvikelser på kvaliteten vad gäller GG. Hade köpt samma tror jag (om jag hade slagit till, var sugen ett tag där...). Visst var det någon som skulle ha handjagad version också? @Thelonius ?! Blir kull att få se alla sen, de tar ju så jäääävla dåliga bilder själva...Efter mycket velande så valde även jag att slå till, blir en PG-02 för min del nu gäller det bara att hitta schyssta band i 24mm @SpaceAce
#pastelbluemonday idag. Kan uppriktigt säga att detta måste vara bland den bästa mikron på marknaden. Sett till prislappen så finns det nog inget som klår den. Kvalitetsmässigt ligger den inte alls efter de dyrare klockorna i min ägo (då pratar vi ändå prisklass 3-5ggr pengarna).
Det är helt riktigt! En PG-00 är beställd och den får gärna dyka upp redan nu!Sitter ett gäng i tråden och taggar inför leveransen av nya Gruppo Gamma Peacemaker misstänker jag? @Lindellc @thewordfox mfl.
Ovanligt lyckat!Testar band.
Dagens industri, eller helt enkelt DI-modellen..
Tack!Snygga bilder
O en wristshot oxo..Tack!
Har lite svårt att sluta fota denna. Längtar tills jag har tid o ta fram riktiga kameran. Den här chunky industriella råa starka men-ändå-jäkligt-snygga-finishen klockan ger ett maffigt intryck och har svårt att sluta titta på den. O sen måste jag fota den igen..
Riktigt snyggBlir en Malm måndag för mig.
Nej, ha inte dåligt samvete Lite måste man få retasHar så dåligt samvete, köp en lång och fin så monterar jag åt dig om du inte orkar/vill själv
VOSTOK WATCHES - SECOND HANDS
Can be used for all AMPHIBIA and KOMANDIERSKIE watches with movement of 24 series!www.vostok-watches24.com
Tack Har blivit en favorit som grab and go bruksklocka att ha på jobbet.Riktigt snygg