Christoffer.Byström
Basic
Benthos är ruskigt bra!! Aquastar gjorde många roliga klockor, kul att de släpper nya grejer nuAquastar![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Benthos är ruskigt bra!! Aquastar gjorde många roliga klockor, kul att de släpper nya grejer nuAquastar![]()
![]()
Verkar ju vara typ samma ja... woolbrook är klart billigare då deras priser är inkl. moms. Sen ser spännet bättre ut också... + 2 för 3
Men @HSK , vad menar du med den dyrare resp, billigare varianten... jag ser bara en modell?
Det är alldeles säkert grymma klockor. Men jag kommer aldrig att vänja mig med loggan, som sabbar helhetsintrycket. Att printa en klocka på en klocka är lite... överflödigt.![]()
![]()
Mycket nyheter från Islander senaste halvåret.
Inte sett någon Islander i tråden ännu men funderar på en blästrad turtle och några andra själv.
Någon som har köpt en Islander ännu?
Håller med, lustigt att en liten logga kan förstöra helhetsintrycket i ett nafs, hellre en helt steril tavla än den där...sakenDet är alldeles säkert grymma klockor. Men jag kommer aldrig att vänja mig med loggan, som sabbar helhetsintrycket. Att printa en klocka på en klocka är lite... överflödigt.
![]()
Joseph Bonnie
Vente de Montre Vintage // Bracelet de Montre : Made in France. Bracelet cuir, Bracelet NATO, Bracelet Tropic, Bracelet Acier // Chaises Eames Originales.www.josephbonnie.com
Exakt! Hade varit en oerhörd förbättring med bara det skrivet över tavlan. Förstår inte varför ägaren Marc envisas med loggan. Han verkar ju vara vettig i alla andra avseenden!Håller med, lustigt att en liten logga kan förstöra helhetsintrycket i ett nafs, hellre en helt steril tavla än den där...saken
"Islander" som det står på baklocket hade väl funkat?
De jag länkade till är silikon. Strapped säljer dom. De dyrare är vulkaniserat gummi. Det var väl det du undrade? Varför man skulle passa sig för de billigare?Jo... men 3-packet är väl likadana band... eller?
Blir ca. 420 kr/st om man beställer 3 stycken från Woolbrook... inkl frakt (11 Euro)
De jag länkade till är silikon. Strapped säljer dom. De dyrare är vulkaniserat gummi. Det var väl det du undrade? Varför man skulle passa sig för de billigare?
Gött att läsa! Och kul att den fortfarande tilltalar!Kör Monchard Trenchhunter denna soliga morgon. Fortfarande min bästa Grab&Go.
![]()
Den tilltalar fortfarande väldigt mycket! Används ofta då den är liten, smidig och alltid är rätt inställd. Är nog dags för nato nu bara men frågan är var jag har lagt dem...Gött att läsa! Och kul att den fortfarande tilltalar!![]()
Kom att tänka på min första ”finare”![]()
Tycker nog fortfarande att den är lite go om jag ska ärlig.![]()
Är en ruskigt bra klocka imo. Köpte min precis när de släpptes och gillar den fortfarande skarptDen där har jag spanat på sedan den släpptes. Har dock inte huggit en ännu
Det där bandet blev verkligen en fullträff!!
![]()
![]()
R
Inte sett någon Islander i tråden ännu men funderar på en blästrad turtle och några andra själv.
Någon som har köpt en Islander ännu?
Som @HSK redan påpekat så kommer modeller inte in i lager igen. När de är slut så är de slut. Populära modeller återkommer ibland i nya färger eller varianter. Gå med i FB-gruppen Zelos Timekeepers för att få de senaste nyheterna. Företaget är helt klart igång och de säljer klockor som aldrig förr. Senaste släppet var Mirage som såldes för mellan $3500 upp till cirka $7000.
Hur kan han ha över 1000 likes på enbart 2 inlägg?Feskarns våffla såg riktigt fina ut, är de sköna? (öppen fråga till alla som provat)
Såg att denna herren smyger i tråden, en memer av rang.
![]()
OkejOk. Jag inaktiverade dock min FB för 3 år sen och har för tillfället inte för avsikt att aktivera igen.
Såg väldigt trevlig utFräck affordable från Tissot som jag fick upp i flödet. Synd på storleken bara (45.5mm) men kanske något för El Toto Loco, Jox, Jonas m.fl.?
![]()
![]()
![]()
![]()
TISSOT SUPERSPORT CHRONO TOUR DE FRANCE
Discover Tissot® Swiss watches on our official website. Model T125.617.17.051.00 | Find your closest store or service center, learn more about Tissot.www.tissotwatches.com
Såg vill man ju rackarns gärna prova någon gång ...Funderar lite på att släppa denna, men har inte bestämt mig helt än. Kanske-Headsup med andra ord...
![]()
Kåbra verkar vara en hyvens kille, inte många som fixar 500+ likes per inläggFeskarns våffla såg riktigt fina ut, är de sköna? (öppen fråga till alla som provat)
Såg att denna herren smyger i tråden, en memer av rang.
![]()
Upptäckte även att originalet numera kallar sig Balance Wheel på Facebook om ni stöter på figuren...
![]()