• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja, jag såg att de hade lagt ut lite bilder på nya modellen men nja...den är säkert välgjord och så men det är inget tilltalar mig och jag kan inte riktigt sätta fingret på varför heller. Det kanske bara är jag som är för kräsen? 😂
Du kan ju köpa min Squale så köper jag Tusenö för pengarna? ;)

Tycker inte Barton passar på en vintage-style klocka...
Och även om man hör mkt positivt om Barton så är det ju silikon 🤮
Jag har haft en hög med Barton och jag är inte odelat positiv heller. De är snygga men de är svåra att hålla dammfria och sitter inte perfekt på mig heller. Gillar de vanliga gummina bättre än elite också då jag tycker att flärplåset är sjukt irriterande när man skall ta av eller på klockan.

Tycker inte Barton passar på en vintage-style klocka...
Och även om man hör mkt positivt om Barton så är det ju silikon 🤮
Jag tyckte det passade bra på Certinan (gammal bild)
20210617_195908.jpg
Just denna var mycket bättre än förra barton jag hade. Denna samlar inget damm alls. Vet inte om de haft olika batcher 🤔

Bild för topic
Snart i en annons nära dig
20210623_142605.jpg
20210608_193744.jpg
Lumii_20210310_105507515.jpg
Allmänt rastlös eller nytt på ingång? Den här skulle passa dig så jäkla bra! 😉

Kombination av båda 😄
Ja, den är schysst

Varför skulle du visa den för? :p

Vad knäppt: när jag söker på Pagani design så finner jag två träffar som anges som officiell websida. Två olika websidor, båda på engelska och har helt olika layout. Låter mystiskt, eller? 🤔

Screenshot_20210624-005804_DuckDuckGo.jpg

Tillbaka
Topp