Acos
Guld
Var den doppad i gräs?Minst sagt en välbehövlig tvätt för gammelklockan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var den doppad i gräs?Minst sagt en välbehövlig tvätt för gammelklockan.
Kaj är omåttligt populär helt enkelt.Hur kan han ha över 1000 likes på enbart 2 inlägg?
Har gått igenom hans två inlägg, han har sammanlagt 23 likes på dem.
Receptet är en blandning mellan snus, hud och valfri mängd svett.Var den doppad i gräs?
Minst sagt en välbehövlig tvätt för gammelklockan.
Kom bara och tänka på en lagonda jag har som kom med halvflexlänk men kompenserat med hasch överallt, köpt av en äldre herre så vet inte riktigt hur han burit sig åtReceptet är en blandning mellan snus, hud och valfri mängd svett.
https://klocksnack.se/threads/intressekoll-passaround-timex-q-1978-reissue-day-date-37mm.148076/
Ja det är synd att de har försämrat klockan sen dess. Numera är det inget ETA verk, ingen glasbaksida och BoR länken verkar inte heller ingå i priset. Priset gick förstås ner också men sen kom brexit så då åkte det upp en bit igen.Är en ruskigt bra klocka imo. Köpte min precis när de släpptes och gillar den fortfarande skarpt
Han kanske gömmer sig i en hemlig avdelning som vanliga dödliga inte har tillgång till?Hur kan han ha över 1000 likes på enbart 2 inlägg?
Har gått igenom hans två inlägg, han har sammanlagt 23 likes på dem.
Antingen bugg, eller så har han två konton där han PM:ar med varandra och like:ar varandras meddelanden.Han kanske gömmer sig i en hemlig avdelning som vanlig dödliga inte har tillgång till?
Ser bra ut! Vad är första intrycket?Nytt från klockompisen @MaBr
Riktigt go, känns kompakt och gedigen. Skönt med batteri på en sån här grab and go-tuffing. Bra storlek också!Ser bra ut! Vad är första intrycket?
Han kanske gömmer sig i en hemlig avdelning som vanliga dödliga inte har tillgång till?
Vem är denna person?
Antingen bugg, eller så har han två konton där han PM:ar med varandra och like:ar varandras meddelanden.
Ser på bollsparkande
Barton Elite finns i vitt. Det kanske kan vara ett alternativ?Dricker inte öl å äter inte chips längre, så testar lite band till matchen
Det vita "plastbandet" från CNS levererades iaf snabbt.
Det må vara plastigt men jag föredrar denna "konsistens" före deras gamla kladdiga damm-magneter.
Kokades direkt
Testas först på Helson i brist på orange borealis... inte alls dumt ändå
Får kanske leta efter något finare vit gummi och ge upp borealis...
Gillade när @Von körde vit gummi på super duper certinan, så testar det också.
Gillade det nog ändå bäst på Helson... ska köra det en dag eller två
Tusenö shellback verkar riktigt bra tycker jag.
Är det någon som har nys på några trevliga kommande släpp? Det känns som att det är ganska dött men det kanske bara är årstiden i kombination med produktionsproblem.
Ja, jag såg att de hade lagt ut lite bilder på nya modellen men nja...den är säkert välgjord och så men det är inget tilltalar mig och jag kan inte riktigt sätta fingret på varför heller. Det kanske bara är jag som är för kräsen?Tusenö shellback verkar riktigt bra tycker jag.