Tack Verkligen nöjd med gummit! Sitter nu och hoppas att Tudor gör nya glidelocket i stål OCH att man kan köpa till det. Då är klockan perfekt i mina ögon!Sjukt bra på grönt gummi!
Sjukt bra klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack Verkligen nöjd med gummit! Sitter nu och hoppas att Tudor gör nya glidelocket i stål OCH att man kan köpa till det. Då är klockan perfekt i mina ögon!Sjukt bra på grönt gummi!
Sjukt bra klocka!
Den är så sjukt vackerJag kanske är lite dum inuti huvudet nu, men ställer denna till förfogande på #Byteslördag
Bytes mot swish eller en billigare klocka.
Endast 3 månader gammal.
Du kan va sjukt vacker!Den är så sjukt vacker
Snygg, men kan väl knappast klassas som vare sig mikro eller affordable (men det är den säkerligen för någon)16713 RootBeer
Den är så jäkla läcker Bra bildHello! Long time no squale.
Jodå, det är ju en kina-copageSnygg, men kan väl knappast klassas som vare sig mikro eller affordable (men det är den säkerligen för någon)
TackarDen är så jäkla läcker Bra bild
Byte mot min NTH?16713 RootBeer
Det är fantastiskt kul! Vart spelar ni?Frisbee-golf är lite kul ändå!
Bytesvärde ungefär?Jag kanske är lite dum inuti huvudet nu, men ställer denna till förfogande på #Byteslördag
Endast 3 månader gammal.
Oh, det här är ju svårt.Bytesvärde ungefär?
Jag kanske är lite dum inuti huvudet nu, men ställer denna till förfogande på #Byteslördag
Endast 3 månader gammal.
Jodå, det är ju en kina-copage