Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Franskt på ris. Har haft min Baltic Aquascaphe här sen i påskas och gillar den skarpt. Skarp, diskret och det bästa av vintage och nytt. Vad kör ni andra idag?
Det kan jag förstå. Riktigt trevlig klocka
Sitter på sen igår…
Spännande, börjar bli ett år nu va?Tittar till Obrisen i syltburken.
Ser ut att må utmärkt.
Den kanske får komma upp en sväng i eftermiddag
Spännande, börjar bli ett år nu va?
Vad händer här?Tittar till Obrisen i syltburken.
Ser ut att må utmärkt.
Den kanske får komma upp en sväng i eftermiddag
Spännande att se om allt funkar. Borde gå att sälja som helt unik (LE), särskilt behandlad och i fantastiskt skickKöpte den av dig 20 sept 2019 så jag har haft den i 646 dagar.
Gissningsvis (har inte så bra koll tyvärr) minst hälften av tiden i syltglaset.
Överväger att byta vatten när det närmar sig jul.
Är den "Bear Gryllis"- behandlad eller bara saltvatten @MortenH ?Spännande att se om allt funkar. Borde gå att sälja som helt unik (LE), särskilt behandlad och i fantastiskt skick
Så det var inte denna någon tidigare ägare testade udda metod på alltsåBara saltvatten.
Är den "Bear Gryllis"- behandlad eller bara saltvatten @MortenH ?
@Lindellc använde nån röra (ägg nåt tror jag), blev pastellgrön, och jag körde rent västkusthavsvatten.Bara saltvatten.
"Skördad" av @kjesul och skickad till mig på flaska till Österlen i och med att vi bara har skräpvatten i havet här
4 juni i år?Såg ut så här senast den var upp ur glaset 4 juni
Sjukt bra på grönt gummi!
Sitter på sen igår…
Haha. Fan vad seriöst. Du får pissa i burkenBara saltvatten.
"Skördad" av @kjesul på västkusten och skickad till mig på flaska i och med att vi bara har skräpvatten i havet här på Österlen
Drömmen ️Laddar med livets dryck sen blir det promenad. Synchron fortfarande på grönt canvas.
Hallå där, ”Plötsligt i Vinslöv” är sevärd.Var tvungen att googla, men nu har man ju en dokumentär att se
Edit - Vid lite noggrannare läsning hoppar jag över det
Lite allt, senaste NTH var ju grym du flippade men denna är ju ännu bättre…Jag kanske är lite dum inuti huvudet nu, men ställer denna till förfogande på #Byteslördag
Bytes mot swish eller en billigare klocka.
Endast 3 månader gammal.
Har för mig att jag använde ångorna från uppvärmd balsamico eller något annat tokigt för att få den där supergröna effekten@Lindellc använde nån röra (ägg nåt tror jag), blev pastellgrön, och jag körde rent västkusthavsvatten.
Haha. Fan vad seriöst. Du får pissa i burken