Skål kompis! Nu har jag krängt i mig så mycket glass och jordgubbar så att man håller på att spricka. Ha en riktigt härlig midsommar allihopa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skål kompis! Nu har jag krängt i mig så mycket glass och jordgubbar så att man håller på att spricka. Ha en riktigt härlig midsommar allihopa!
Finklocka och fulölGlad midsommar bästa tråden!
Affordable klocka och affordable ölFinklocka och fulöl
Här är det fulklocka och cola. Vankas jobb 05.30 imorgon.
SharpSnart hemgång
%Hmm har inte dessa något skönt retrocoolt över dem?
Den är helt klart trevlig! Perfekt storlek med Fick haka på till sommarstugan med…Snygg den där!
Mycket bättre än att prova en och köpa tvåTestar 2 köpte….. 1
AbsolutMycket bättre än att prova en och köpa två
Glad midsommar allihop!
Sjukt snygg den där. Vad är det för klocka?Var tvungen att testa.
"Million dollar watch"
Det är en sjukt snygg klocka ser du väl.Sjukt snygg den där. Vad är det för klocka?
Tack Det är en modifierad Vostok.Sjukt snygg den där. Vad är det för klocka?
Tack! Riktigt bra!Tack Det är en modifierad Vostok.
Var är Jacko JackonelliEn kvälls tur till båten med tomosen, don tomaso fick följa med då man tydligen inte får röka garre på balkongen längre…
Var tvungen att googla, men nu har man ju en dokumentär att seVar är Jacko Jackonelli
Den bruna vintage är mummaKanske blir fler Anonimo i framtiden, Nautilo Vintage på länk är ju sjukt snygg...