LennyK
Silver
Cool. Ett sånt vill jag ha helt klartKlockarmband av återvunna fiskenät och rep från Västerhavet. Ett projekt som jag jobbat med i ett halvår och som lanserades på Kickstarter igår.
Kickstarter
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool. Ett sånt vill jag ha helt klartKlockarmband av återvunna fiskenät och rep från Västerhavet. Ett projekt som jag jobbat med i ett halvår och som lanserades på Kickstarter igår.
Kickstarter
![]()
Fan va ballt! Kör!Klockarmband av återvunna fiskenät och rep från Västerhavet. Ett projekt som jag jobbat med i ett halvår och som lanserades på Kickstarter igår.
Kickstarter
![]()
Snyggt initiativ! Är det bara 20mm som gäller eller kan man önska sig 22mm?Klockarmband av återvunna fiskenät och rep från Västerhavet. Ett projekt som jag jobbat med i ett halvår och som lanserades på Kickstarter igår.
Kickstarter
![]()
Gött! Backar lite för sakens skull, stort lycka till med projektetTack!
22mm blir säkerligen aktuellt längre fram men första formverktyget kommer vara 20mm.![]()
Snyggt initiativ! Är det bara 20mm som gäller eller kan man önska sig 22mm?
Söndagsmöte på japanska. Vi diskuterar för tillfället varför 7c43-7010 forfarande lyser med sin frånvaro.![]()
Jo det gör ju det. Trion säger att om jag kunde vara lite konsekvent kring mina inköp så skulle det inte vara några problem.Ligger det inte en sådan på K&S? Jäkligt schyssta med de vita visarna...
Med det sagt är ju de du har hur grymma somhelst!![]()
Ser ut att vara bra läsbarhet under vatten även om den gröna färgen försvinner.Premiär i vatten för 1521 "gurka-edition"
50 shades of green?
Grön är ingen snygg färg under vatten, försvinner nästan helt.
Sjukt snygg i rätta ljuset.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser ut att vara bra läsbarhet under vatten även om den gröna färgen försvinner.![]()
Är den gröna ute ur produktion? Hittar ej på deras sida.Premiär i vatten för 1521 "gurka-edition"
50 shades of green?
Grön är ingen snygg färg under vatten, försvinner nästan helt.
Sjukt snygg i rätta ljuset.
![]()
![]()
![]()
![]()
Är den gröna ute ur produktion? Hittar ej på deras sida.
Är så galet snygg den där! Kan någon köpa den så jag slipper vara ledsen för att jag inte har råd just nu?Prisbump idag på min Aquadive
Avslutad - PRISBUMP! Aquadive Poseidon GMT
Säljer min Aquadive Poseidon GMT. I superskick, nästintill oanvänd. Kommer som fullset och med två st äkta isofrane-band. 14,500kr 13,500kr skickat. Betalning via Swish.klocksnack.se
En riktig höjdare!Den är så bra den här, tycker jag iallafall.![]()
Prisbump idag på min Aquadive
Avslutad - PRISBUMP! Aquadive Poseidon GMT
Säljer min Aquadive Poseidon GMT. I superskick, nästintill oanvänd. Kommer som fullset och med två st äkta isofrane-band. 14,500kr 13,500kr skickat. Betalning via Swish.klocksnack.se
Samma härÄr så galet snygg den där! Kan någon köpa den så jag slipper vara ledsen för att jag inte har råd just nu?