Jag med,
Hade ju en N1 och en N3 från kickstarterkampanjen med allt skall ju flippas så klart
Sugen på att skaffa en igen men det kommer aldrig ut några på K&S längre.
Har inte @Björn Boett en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag med,
Hade ju en N1 och en N3 från kickstarterkampanjen med allt skall ju flippas så klart
Sugen på att skaffa en igen men det kommer aldrig ut några på K&S längre.
Stämmer gott, har haft N-1, N-2, N-3, N-7 & N-8.Har inte @Björn Boett en?
Name-droppa dom!Loriern fick följa med på stranden idag, efter att ha varit borttappad hos ett fraktbolag i två veckor, på väg till service (som den ännu inte varit iväg på) Fraktbolaget lyckades med bedriften att tappa bort samma paket inte bara en gång utan två gånger...
Wow! Riktigt fin!Blev affordable vintage idag!
Riktigt trevlig och skulle gärna se en nyproduktion på den här.
Tack, lite lagom härligt sliten pjäs.Wow! Riktigt fin!
Tja, det kan jag väl lika gärna göra. Känner vare sig någon lojalitet eller förtroende för dem. Den andra gången paketet tappades bort var samma dag man hittade det. Allt man skulle göra var att skicka det i retur (som jag begärde) men på väg till mig tappades det alltså bort igen. Osannolikt inkompetenta #LastbilsstationenName-droppa dom!
Ser riktigt bra ut!Fränt med vitt tropic, nysläppt från Joseph Bonnie. De har uppdaterat spännet, bättre toleranser @MaBr
Dålig mobilbild men…
De var även vänliga och bytte det obligatoriska gamla valet till en grå, det var bra. De får inga pluspoäng för jag tycker det suger att inte få välja färg fritt i ett 3-pack.
Otroligt häftig! S&S skapade verkligen något riktigt tooligt och häftigt därInte så förbaskat affordable om man har turen att springa på en, men jäklar så jag trivs med denna!
Vilket zulu är det?Zuludiver Orange och Bonetto grön båda nya kommer ut på ks om ingen här är sugen båda är 20mm
fantastiskt smartKlockarmband av återvunna fiskenät och rep från Västerhavet. Ett projekt som jag jobbat med i ett halvår och som lanserades på Kickstarter igår.
Kickstarter
Vilket zulu är det?
СлаваSlänger in lite från "långt ner i lådorna" om någon vill ha.
Byteslördag ultra budget-style...
Fräsch Lambretta kronograf som behöver nytt batteri.
Sliten Lorus från 90 talet i titan.
Väl patinerad Vostok tank som tickar på bra.
Slava som går när den vill...(ofta inte alls)
Några 22 mm band, gummi och nato
Sen en riktig kuriosa
En supercool Lorus Sport med full lume tavla
NOS i butiksdisplay
Läste för snabbt. Trodde det var 22 mm.Geckota ZULUDIVER 285 Orange silikonarmband
Köp Geckota ZULUDIVER 285 Orange silikonarmband på nätet för 330,00 Kr. Snabb och pålitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Fantastiskt! Vilken kombination!Sommarklocka fick sommarband idag, glada klockor behöver en riktig käftsmäll med färg Tack @Anders W
Vad är nu detta, en till? Din?