Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en Tudor Black Bay 58 på ingång för att fira värnpliktens slut och min 20-årsdagHar du något nytt i kikaren @TobiasD ?
Vill ha båda tvåTvå av livets goda.
Grattis Fick du några pommesfrites på axelklaffarna?Har en Tudor Black Bay 58 på ingång för att fira värnpliktens slut och min 20-årsdag
Så då får tyvärr Aquadive:n lämna, även om den är skitbra.
Tack!Grattis Fick du några pommesfrites på axelklaffarna?
Håller tummarna hur somTack!
Nej, pommes får jag bara om jag tar anställning (kanske blir av beroende på hur antagningen till högskola går för mig), då blir jag pommeskrigare
Den där ser ju riktigt trevlig ut, är nog kul att bygga! Jodå, det går finfint men nu är det alldeles för fina kvällar för att sitta inne och bygga. Har släppts sjukt många bra HP-Lego nu så det får bli ett köp snart.Besök på e-brix idag, perfekt 30min från stugan, och klart dottern/jag ska ha ett kul sommarprojekt
@MaBr hur går ert Legosamlande? Vill minnas det fanns mkt HP där
Inte HP och tveksamt om den är affordable (2299) men den här är så jäkla cool! Fungerande tangenter och allt.Den där ser ju riktigt trevlig ut, är nog kul att bygga! Jodå, det går finfint men nu är det alldeles för fina kvällar för att sitta inne och bygga. Har släppts sjukt många bra HP-Lego nu så det får bli ett köp snart.
Såg den också, sjukt häftigt att det faktiskt går att skriva med den! Kostar 2300kr hos Lego så ligger väl i linje med deras andra grejer. Lego är så jäkla dyrt men ändå lätt värt, hehe.Inte HP och tveksamt om den är affordable (2299) men den här är så jäkla cool! Fungerande tangenter och allt.
Riktigt fin!Gillar alpinisten
Funkar vridring, krona...Rätt så mysigt grön färg blev det idag...
Det trevliga med långvarig patinering är att ytan har blivit riktigt skrovlig
Funkar vridring, krona...
Den här var vid första anblick riktigt läcker. Ser att det hunnit dyka upp lite recensioner på tuben så då har man nåt att kika på under lunchen!Nytt (KaN hA fEL) från Phoibos: Nebula
Typ ensamma på furuviks lilla vattenpark är inte helt fel. Barnen kan åka hur mycket som helst..och jag vet, fel datum idag med..
Jag tänkte detsamma. Har också kollat efter fler. Lite sugen på andra färger..Jag saknar mina Ventus.
Var ju hur många som helst i tråden för ett år sen.
Vart har alla tagit vägen?
Nu verkar du vara ensam
Jag tänkte detsamma. Har också kollat efter fler. Lite sugen på andra färger..