Tackar Kontrastsömmen matchar riktigt bra.Fantastiskt! Vilken kombination!
Vad är nu detta, en till? Din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar Kontrastsömmen matchar riktigt bra.Fantastiskt! Vilken kombination!
Vad är nu detta, en till? Din?
Vad var det för fel på den?Loriern fick följa med på stranden idag, efter att ha varit borttappad hos ett fraktbolag i två veckor, på väg till service (som den ännu inte varit iväg på) Fraktbolaget lyckades med bedriften att tappa bort samma paket inte bara en gång utan två gånger...
Vaaaaaaa
Jag tycker WMT gör riktigt intressanta produkter. Jag är inte jätteförtjust i copage-klockor, även om jag självklart fattar grejen och har förståelse för det också (speciellt med tanke på utvecklingen gällande tillgänglighet och pris på Rolex).Ja men se på fan! WMTn klarar sig även som matlagningstimer och grillklocka. Även på mina svettiga högsommar-armar.
Snyggt, riktigt kul kombo!Sommarklocka fick sommarband idag, glada klockor behöver en riktig käftsmäll med färg Tack @Anders W
Tack tackSnyggt, riktigt kul kombo!
Allt under ett 6r35 skall man inte ens överväga... finishen är mycket bättreJag tycker WMT gör riktigt intressanta produkter. Jag är inte jätteförtjust i copage-klockor, även om jag självklart fattar grejen och har förståelse för det också (speciellt med tanke på utvecklingen gällande tillgänglighet och pris på Rolex).
De klockorna som WMT imiterar är ju dock otillgängliga på riktigt. Submariner Comex ligger ju på 1-1,5 miljoner SEK på Chrono24. För typ 99,9 % av alla klockköpare är det orimligt att köpa en sådan, speciellt i syfte att använda (tänker inte att alltför många av dessa COMeX-ägare faktiskt använder sina klockor). WMT ger ju dock gemene man möjlighet att uppleva något i stil med en sådan klocka, som även kan användas utan att få ångest .
Hur är kvaliteten tycker du? Är det mycket ”Bang for the buck”?
Det känns som att man mest betalar för designen, iom att det under huven är ett enkelt NH35 (inte ens 4r35!!! ). Vilket dock fungerar bra.
PS. Ser fram emot nya chronon från Monchard!
Dags för @Code a.k.a Vincentb att testa kanske?På tal om copager.
Funderar på att släppa iväg denna:
Nån som är sugen?
Ska jag vara ärlig så har jag ett tveeggat förhållande till copager, så även denna. Men i mina ändlösa monologer i mitt eget huvud så resonerar jag ungefär som du gör. En Comex är hutlöst prissatt, och även en ”vanlig” 5513 är obskyrt dyr. Hade jag då vågat använda en Comex Rolle eller en 5513 så som den är designad att användas? Som tool? Nej, nej det hade jag ju inte. WMTn ger känslan av att ha en gammal Comex eller en gammal Tudor Sub på handleden utan att man behöver sälja sina organ på svarta marknaden och sedan ligga sömnlös av oro när man väl äger den. Och dessa klockor var ju designade att användas, på riktigt. Inte bara för photo-ops på IG eller vid middagar med andra knösar. Problemet idag är att man inte kan eller vågar med de gamla, inte så mycket för att klockorna inte skulle klara det, det skulle dom, utan för att värdeminskningen hade varit omätbar.Jag tycker WMT gör riktigt intressanta produkter. Jag är inte jätteförtjust i copage-klockor, även om jag självklart fattar grejen och har förståelse för det också (speciellt med tanke på utvecklingen gällande tillgänglighet och pris på Rolex).
De klockorna som WMT imiterar är ju dock otillgängliga på riktigt. Submariner Comex ligger ju på 1-1,5 miljoner SEK på Chrono24. För typ 99,9 % av alla klockköpare är det orimligt att köpa en sådan, speciellt i syfte att använda (tänker inte att alltför många av dessa COMeX-ägare faktiskt använder sina klockor). WMT ger ju dock gemene man möjlighet att uppleva något i stil med en sådan klocka, som även kan användas utan att få ångest .
Hur är kvaliteten tycker du? Är det mycket ”Bang for the buck”?
Det känns som att man mest betalar för designen, iom att det under huven är ett enkelt NH35 (inte ens 4r35!!! ). Vilket dock fungerar bra.
PS. Ser fram emot nya chronon från Monchard!
Köpte också vitt, tack för tipset Kommer bli nice till Damaskon... eller Näcken kanskeFränt med vitt tropic, nysläppt från Joseph Bonnie. De har uppdaterat spännet, bättre toleranser @MaBr
Dålig mobilbild men…
De var även vänliga och bytte det obligatoriska gamla valet till en grå, det var bra. De får inga pluspoäng för jag tycker det suger att inte få välja färg fritt i ett 3-pack.
Oui, kul att testa...ibland räcker det inte hela vägen fram bara@Von du säljer den compressor ja, är det dax redan?
Den är onekligen riktigt snygg dock, men det är ju inte alltid tillräckligtOui, kul att testa...ibland räcker det inte hela vägen fram bara
Det bildas kondens vid minsta kontakt med vatten, så tät är den inte. Kontaktade Lorier och dom vill att jag skickar in den för kontroll.Vad var det för fel på den?
Kärlek är svårt och kompliceratDen är onekligen riktigt snygg dock, men det är ju inte alltid tillräckligt
Supersnygg med mesh Vilket mesh är det?Lite kvällslek med kameran. Testade att klockfota lite med teleobjektiv då jag just fotat lite tranor som bosatt sig granne med oss. Tyvärr för långt bort för att få en riktigt bra bild.
Ja, passar väldigt bra! Är från Geckota, vet tyvärr inte exakt modell då det inte är jag som köpt det men @moggec kanske vet?Supersnygg med mesh Vilket mesh är det?
Tack för infoJa, passar väldigt bra! Är från Geckota, vet tyvärr inte exakt modell då det inte är jag som köpt det men @moggec kanske vet?
Han bara roar sig.Ja, passar väldigt bra! Är från Geckota, vet tyvärr inte exakt modell då det inte är jag som köpt det men @moggec kanske vet?
Ja, passar väldigt bra! Är från Geckota, vet tyvärr inte exakt modell då det inte är jag som köpt det men @moggec kanske vet?
Han bara roar sig.