• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tycker jag med, glad över att jag fick chansen att prova den :D
IMG_1040.JPG
IMG_1049.JPG
IMG_1076.JPG
IMG_1098ed.jpg
R1063314.jpg
R1063316.jpg
R1063317.jpg
R1063318.jpg
R1063323.jpg
R1063350.jpg
R1063351.jpg
Haha, fan sluta nu! Jag har redan hunnit googla runt en massa för att se prisnivå och tillgänglighet på den.
Har bestämt mig för att inte inhandla några fler klockor ett tag framöver. 🤣
Men riktigt fina bilder!

Haha, fan sluta nu! Jag har redan hunnit googla runt en massa för att se prisnivå och tillgänglighet på den.
Har bestämt mig för att inte inhandla några fler klockor ett tag framöver. 🤣
Men riktigt fina bilder!
Förlåt :D Min är inte till salu på länge än, men det finns en del Anonimo här så de dyker upp då och då på köp&sälj. Sjukt prisvärt beggade...

Först blev det Barton-canvas som skulle suttit på certinan men var för litet, 22mm när jag skulle behövt 23mm. Jag frågade återförsäljaren varför de skrev 22mm och fick till svar att de alltid anger bandbredden 1mm mindre än luggarna för att man skall ha lite marginal :banghead:

Sjukt bekvämt var det på Megamaticen men det såg lite för beige ut.

Provade med Bonetto, mycket bättre, iallafall utseendemässigt... Men det var lite jobbigt att skära till iom att det var första gången, men nu vet jag hur man gör :)
IMG_20210701_094106_976.jpg
IMG_20210701_101209_969.jpg

Tillbaka
Topp