Klart den är tät, det är ju en Russki (Ingen aning men nu vet du nog svaret själv )Ni som haft denna innan mig,
Är den tät?
Lite sent at fråga kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart den är tät, det är ju en Russki (Ingen aning men nu vet du nog svaret själv )Ni som haft denna innan mig,
Är den tät?
100% (fast jag har inte haft den), konstruerad som en super compressor så den bli bara tätare ju längre ner du kommerNi som haft denna innan mig,
Är den tät?
Ironin när klockan tål djupdyk på 300m men kastar in handduken efter en dusch och lite handdisk.100% (fast jag har inte haft den), konstruerad exakt som en super compressor så den bli bara tätare ju längre ner du kommer
... "kan jag duscha med min SuBmArinER" är nog min personliga favoritIronin när klockan tål djupdyk på 300m men kastar in handduken efter en dusch och lite handdisk.
100% (fast jag har inte haft den), konstruerad som en super compressor så den bli bara tätare ju längre ner du kommer
...aha den med trettio år plus gamla packningar i?Jo jag vet, samma konstruktion som den svarta som ligger och torkar just nu med backlocket av...
...aha den med trettio år plus gamla packningar i?
hehe ja med betoning på "vissa av oss"Jo men så klart, fast vissa av oss håller tät också efter 30
Tips, ta upp och låt den ligga och soltorka emellanåt så blir det koolare patent (antar att det är havsvatten?)Patentering pågår
Nu i rätt tråd också
Kör dem tejpade på taket genom biltvätten, så gör jagSSneakersvårdmed Kontikin.
Tack för tipset, ska testas. Japp, la den i färskt havsvatten igårTips, ta upp och låt den ligga och soltorka emellanåt så blir det koolare patent (antar att det är havsvatten?)
Jag åker inte in i blästringshallarKör dem tejpade på taket genom biltvätten, så gör jag
Annars brukar standard svar vara när man beställer 15 minuter en kvart...Väntar på pizza i Västervik, ”30min” var visst över 1h helt plötsligt…
17:20 svensk tid.Bytte till American Documents inför Diamond League.
Heja Duplantis Nån som vet om det kommer att kutas 400 meter häck idag ?
Fasen vad nöjd jag är med
Trist, men han sparar sig nog för OS. Karsten är kung alltså, jag hoppas av hela mitt hjärta att han blir lika dominant som Edwin Moses var på sin tid.17:20 svensk tid.
Karsten är inte med.
Legend!Trist, men han sparar sig nog för OS. Karsten är kung alltså, jag hoppas av hela mitt hjärta att han blir lika dominant som Edwin Moses var på sin tid.
Så jäkla fin den därNu sitter meshet gött.
Började med att ta fram farsans gamla avbitare som satt fast.
Lite wd40 sen funka den prima.
Knipsade bort 1 rad och nu sitter länken lite lagom löst.
Avslutar med en wr.
GrymSå jäkla fin den där
Den är så bra på meshet!Nu sitter meshet gött.
Började med att ta fram farsans gamla avbitare som satt fast.
Lite wd40 sen funka den prima.
Knipsade bort 1 rad och nu sitter länken lite lagom löst.
Avslutar med en wr.
Annars brukar standard svar vara när man beställer 15 minuter en kvart...