Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
mm lite så, är dock på Västervik resort och lite överseende får man väll ha fast lite ””dåligt” när det tar 1h extra tillslut men men har ju semester så
Västervik resort?
Är det lysingsbadet?
Min farsa drev det i 3-4 år när han var ung... har varit där mkt jag också... men inte campat, där går gränsen
Ingen aning, vi bor i en stuga (storcamping är inte min grej) med sambons systrar med familj/andra syster och pappa. Kom idag, sover två nätter. Det räcker nog
Brukar vara en tre arbetsdagar. Så om du beställt en Samui nu i helgen så är normalt Onsdag-Torsdag realistiskt. Sen kanske de har fått in en massa orders nu på nya Samui och det kan göra att det blir lite längre just nu. Så här skrev de när de publicerade nyheten om den: "We have a few watches in stock for immediate shipping but get more at the end of next week, so shipping can be delayed for a few days."Ni som beställt från Maranez, hur brukar leveranstiderna se ut?
Har för mig att det tog tre-fyra dagar eller så och skickades med Fedex.Ni som beställt från Maranez, hur brukar leveranstiderna se ut?
Brukar vara en tre arbetsdagar. Så om du beställt en Samui nu i helgen så är normalt Onsdag-Torsdag realistiskt. Sen kanske de har fått in en massa orders nu på nya Samui och det kan göra att det blir lite längre just nu. Så här skrev de när de publicerade nyheten om den: "We have a few watches in stock for immediate shipping but get more at the end of next week, so shipping can be delayed for a few days."
Så det kan bli lite längre den här gången beroende på om du har tur eller inte.
Stort tack! Det låter ju ändå lovandeHar för mig att det tog tre-fyra dagar eller så och skickades med Fedex.
Har för mig att det tog tre-fyra dagar eller så och skickades med Fedex.
Fedex tar ut dyrast administrationsavgift. Jag minns inte hur mycket men reagerade på att det var mer än DHL som tar 125kr (jag har ett vagt minne av att Fedex tog 150?).Men hur räknar fedex tull/moms egentligen... var betydligt mer än 25 % + avgift på min Helson....
Gräsänkling några dagar så blir avancerad middag.
Förresten någon som har en fleshlight att låna ut några dagar?
Frågar åt en kompis.
Termos med kokta makaroner ?Gräsänkling några dagar så blir avancerad middag.
Förresten någon som har en fleshlight att låna ut några dagar?
Frågar åt en kompis.
Har ingen termos sist vi hade kalas hade jag glömt diska den o svärmor hällde över kaffet i den,jag sa givetvis inte något.Termos med kokta makaroner ?
Redigt möglig6105 denna underbara kväll
Fedex tar ut dyrast administrationsavgift. Jag minns inte hur mycket men reagerade på att det var mer än DHL som tar 125kr (jag har ett vagt minne av att Fedex tog 150?).
Tullavgiften är max 8kr för armbandsur och sedan tillkommer även 25% på varans värde inklusive frakt. Hur mycket fick du betala?
Jo, momsen beräknas på varans totalpris inkl. frakt (och eventuell tullavgift även om det är en löjligt låg summa i sammanhanget). Märkligt att de debiterat 30% men de kanske bakade in sin administrationsavgift i detta istället för att specificera allting separat och/eller som du säger lägger på något schablonbelopp för frakt då de förmodligen vet vad avsändaren betalar?Runt 30 % + avgiften.
Men jag fick fri frakt... kanske räknade dom med det faktiska fraktpriset då.
Fel oavsett... ska ju inte va moms på frakten!?
Jag är med och firar 4 juli med ett amerikanskt mikromärke. Personerna bakom LIV verkar dock framhäva Swiss Made som da shit.Det är ju fjärde juli
Jag beställde förra året och har för mig att det gick snabbt. Tog bara någon dag. De skickade express med fedex om jag inte missminner migNi som beställt från Maranez, hur brukar leveranstiderna se ut?