Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
oops, aldrig trycktestat en klocka i hela mitt liv, kanske man borde kanske inte Är lite nojig att lämna mina klockor till en fjunig praktikant på typ Ur & Penn, litar mer på mig själv och hittills har det ju gått bra. Funderar på om man ska investera i en sån där mojäng vad det nu heter, sitter ju och skruvar i klockor typ varje dagJepp en skx007 och en Seiko spirit. Sistnämnda poppade glaset på. Kollade innan en resa till Egypten dessutom så fick ta en sketen kina gmthomage med 30m wr längst ned i byrålådan. Den höll tätt på resan
Frakten skall väl momsas om varan kommer från 3dje land?Runt 30 % + avgiften.
Men jag fick fri frakt... kanske räknade dom med det faktiska fraktpriset då.
Fel oavsett... ska ju inte va moms på frakten!?
Riktigt snajdigRivstartar veckan med en riktig bastard som otippat blivit lite av en personlig favvo
Jag gav upp, går inte att köpa ett passande band till den... Får lösa det på annat sätt Cred till Ashford dock, fick 50usd kupong som plåster på såret när jag lackade ut efter det osedvanligt dumma svaret jag fickEtt 22mm band för 23mm luggar, fast i själva verket så är det 24mm fast kortat i 22mm, så man har spelrum för 23mm band i 22mm luggar på en 24mm bandbredd.
Mycket trevlig den där .Rivstartar veckan med en riktig bastard som otippat blivit lite av en personlig favvo
Taaack! Mest nöjd att den fungerar överhuvudtaget, havererat ETA 2893-2 som lagades med delar från både ryska och kinesiska verk.Riktigt snajdig
Ännu tuffare juTaaack! Mest nöjd att den fungerar överhuvudtaget, havererat ETA 2893-2 som lagades med delar från både ryska och kinesiska verk.
Kände mig som Dr Frankenstein himself när grejerna hostade igång
....finns bara en i alla fall, den saken är klarÄnnu tuffare ju
oops, aldrig trycktestat en klocka i hela mitt liv, kanske man borde kanske inte Är lite nojig att lämna mina klockor till en fjunig praktikant på typ Ur & Penn, litar mer på mig själv och hittills har det ju gått bra. Funderar lite om man ska investera i en sån där mojäng vad det nu heter, sitter ju och skruvar i klockor typ varje dag
Ska man hoppa från höjder så vetetusan varför man ska ha en klocka på sig överhuvudtaget men det kanske finns någon rimlig förklaring?jag brukar oftast köra trial and error på billiga ur så även SM och Heimdallr etc och hittills gått bra. Men man vet ju aldrig Sen kan säkert de se dåliga ut inuti men klara det jag utsatt dem för ändå. Vid hopptorn har jag dock valt G-shock eller ingen klocka, fega ur för använda min brons SM förra sommaren vid 10m hopp iaf
Befogad misstankeoops, aldrig trycktestat en klocka i hela mitt liv, kanske man borde kanske inte Är lite nojig att lämna mina klockor till en fjunig praktikant på typ Ur & Penn, litar mer på mig själv och hittills har det ju gått bra. Funderar på om man ska investera i en sån där mojäng vad det nu heter, sitter ju och skruvar i klockor typ varje dag
Idag ska han posta en helt ny länk till mig och han vill inte ens ha tillbaka den jag fick med klockan trots att jag erbjöd mig att betala för returfrakt. Sjukt bra service! Hoppas den hinner komma fram under veckanJa, jag fick svar av Stephan på nån halvtimme och han har lovat att återkomma med en lösning ASAP så det ska nog ordna sig.
Mycket möjligt att det är "din" då jag smög in i förbokningskön efter att den egentligen var stängd Mailade och frågade om de skulle få in fler Fairwinds för ett par månader sedan och de skulle inte men han hade ett fåtal Universa kvar att dela ut så då slängde jag mig in där istället.
OM jag någon gång flippar så hojtar jag till dig först! Kan tänka mig ett byte mot din pastelblå om inte annat
Det var någon som menade att det kunde ha att göra med dels en jämförelsevideo där en äkta Omega SMP jämfördes med en piratkopia men även att det förekommit copager som använt upphovsrättsskyddade termer (alt. att han själv benämnt klockorna som dessa). Det är dock bara en kommentar på internet och jag vet inte vem personen är så ta det med en skopa salt.Hmm, JOMW ( Just one more watch ) har fått sin kanal raderad av Youtube. Tydligen pga han har haft piratkopior i ett par videos där han jämför och varnar och nej, hommager är inte piratkopior om någon känner sig tvungen att kommentera detta.
Så logiskt så man nästan kan tro att du tänker helt rätt Klart man ska kunna lita på vad det står på tavlan.Vill bara flika in med att jag aldrig tänkt trycktesta en ny klocka som det dessutom står 300M på, oavsett fabrikat.
Okej, tack för mig. Fuktskadad & Out.
Go den där alltså! Det slog mig precis, du har ingen sån där komandirskiekrona med grövre räfflor, hade inte det varit schysst?Fortfarande lika glad för denna som när @Von skickade bild på den första gången och tyckte att jag skulle köpa den. Härliga vintagevibbar
Bild? Kvitto?Go den där alltså! Det slog mig precis, du har ingen sån där komandirskiekrona med grövre räfflor, hade inte det varit schysst?
Frakten skall väl momsas om varan kommer från 3dje land?
Bild? Kvitto?
Jag är här! Skål broderVi alla vet att det är bra att man kan bada och dyka med klockan till 300+ meter osv, men det viktigaste är ändå att se riktigt cool ut när man sträcker sig efter sitt glas med riktigt kallt staketpiss
Någon som sa testa öl? @Lindellc vart är du? Skål för sommaren
Zelos Hammerhead finns nu i lager hos SW om någon är sugen. €460-567 beroende på modell.
Zelos
Zelos was founded in 2014 with a bunch of ideas for beautiful watches for fair prices. In the short time since Zelos has grown into a full watch brand with several great watches lines. Original designs, superb presentation and most of all, beautiful watches.. You're purchasing a great...www.seriouswatches.com
Oj, det gick fort! Jag var sugen på en orange och de fanns i alla fall i lager när jag postade inlägget men de kanske bara hade ett fåtal. Övriga färger verkar dock fortfarande finnas i lager så det kanske även är så att just den färgen är mest eftertraktad.Såklart var den orange slut innan man läst klart mailet.