• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

DSC07326-picsay.jpg

Nere och käkar på svärfars deli.

Oväntat nöjd med Tisell Marine Diver än så länge. Lite tight placerade bandstift, inte bästa känslan när man vrider på vridringen och måste plocka bort förstoringen. Annars supernöjd! 💚
Den där är ju så jäkla bra! Måste väl vara så att Det är något du inte behöver där i lådan nu?😂

Hmm, JOMW ( Just one more watch ) har fått sin kanal raderad av Youtube. Tydligen pga han har haft piratkopior i ett par videos där han jämför och varnar och nej, hommager är inte piratkopior om någon känner sig tvungen att kommentera detta.
Hmm kan inte minnas han haft det nyligen iaf, känns som det är många aktörer som har det typ watchfinder vet jag gjort en video iaf. Trist han hade ju massor av bra material och videos 🙃

Bra start på dagen!
Tack @Björn Boett för den trevliga tidvisaren och PEZ! Och tack @Von för snabb vidarförmedling :)
Nu undrar jag bara vem som sitter på ett svart sharkmesh eller engineer i 22 mm och kan tänkas skiljas från det..?
20210705_095446.jpg
20210705_095356.jpg
20210705_095246.jpg
Snyggt 👍🏻
😉

Denna har suttit på i dagarna tre men nu har den fått paus.
Bäst att inte bada med skiten med tanke på @TerryTee lilla överraskning, riktigt B och jag förstår frustrationen.
AqF8919.jpg
Jäkligt trist när det händer, däremot så badar ju vi andra med våra så "en för alla alla för en" stämmer ju inte riktigt här kanske bara för att det är en SM 🤔. Bad ska den definitivt klara.

Jäkligt trist när det händer, däremot så badar ju vi andra med våra så "en för alla alla för en" stämmer ju inte riktigt här kanske bara för att det är en SM 🤔. Bad ska den definitivt klara.
Bara trycktesta och se, jag brukar ofta trycka innan (utom g-shock) då ändå allt kan ju läcka oavsett märke och värt en hundringen det kostar för att känna sig säker 🤓

Tillbaka
Topp