• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

@FreakyLeo
Inte min men tillsalu.
FB_IMG_1625561414892.jpg

Jag är på jakt efter nytt armband till min Squale 1545, rootbeer. Jag skulle gärna testa en jubileelänk. Har spanat lite på Paganis jubileelänk 20mm, någon som vet hur kvalitén är på dessa?

Tar gärna emot tips på nato-band eller andra armband som kan passa klockan också :)

Bilagor

• IMG_0017.jpg
    IMG_0017.jpg
    442.1 KB · Visningar: 12
Jag är på jakt efter nytt armband till min Squale 1545, rootbeer. Jag skulle gärna testa en jubileelänk. Har spanat lite på Paganis jubileelänk 20mm, någon som vet hur kvalitén är på dessa?

Tar gärna emot tips på nato-band eller andra armband som kan passa klockan också :)
Jag tror att det generellt är väldigt svårt att hitta en annan länk som passar på 1545, då lugholes sitter väldigt nära boetten :(

Det har jag tyvärr ingen koll på. Jag köpte från Wolbrook för att jag gillade färgerna. Upplever nu också att de stämmer väl med hur de presenteras på hemsidan, vilket inte alltid är fallet.
Minnet är kort men kort men minns att det var uppe för diskussion. Aja, ser riktigt fint ut hursomhelst, gillar också de rundade ändarna med mönstret. Detaljerna som gör det 😊

Wolbrook. Beställde tre olika färger. Dom får med beröm godkänt. Snabb leverans också.

Hur var det nu igen, Wolbrook och Monstraps var samma eller?

Det har jag tyvärr ingen koll på. Jag köpte från Wolbrook för att jag gillade färgerna. Upplever nu också att de stämmer väl med hur de presenteras på hemsidan, vilket inte alltid är fallet.

Minnet är kort men kort men minns att det var uppe för diskussion. Aja, ser riktigt fint ut hursomhelst, gillar också de rundade ändarna med mönstret. Detaljerna som gör det 😊

Wolbrook och joseph Bonnie är samma, de har 4 mm tapper 20->16 mm.
Monstrap har 20->18 mm

Eh, det verkar som att jag är på väg att få en "gratis" klocka..!

Beställde ju en gul RZE Endeavour i våras som jag senare avbokade och fick återbetald. Men nu verkar de på nåt sätt ha fuckat upp det och skickat en iallafall 😂 Ska komma med DHL på fredag 🤘

Kommer ju få betala moms och jag gick några hundringar back på avbokningen pga ändrad dollarkurs och en serviceavgift till PayPal som var non-refundable så helt gratis är den inte men galet billig blir den ändå! Eventuella garantiärenden blir kanske krångliga men det är väl priset man får ta dårå.

Skönt att få lite flyt efter strul med Universa-länken samt dålig bezel på Freedivern!

Tillbaka
Topp