Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heter ölet "Black Sabbaths sex första album"??Har jag missat någon internetgrej igen?
Drack denna öl för en månad sen. Finns det något samband?
Ja, alltså det är ju inte "wow, jag måste köpa pga priset"-pris, men upplever nog att priserna stadigt ökat i mikrovärlden de senaste åren och därför känns $325 som ett bra pris, även för ett nystartat företag. Tycker dessutom att finishen ser bra ut för pengen, men är ju såklart svårt att veta utifrån bilder bara.
Priset går ungefär i paritet med vad en traska/nodus tex kostade för några år sedan när de "slog sig in" på marknaden.
Känns som att få etablerade märken erbjuder klockor för $325 idag.
Absolut finns de, därför jag skrev "få"Jo, Helm...
Yes, något väldigt lokalt som min dotter fått tag i.Heter ölet "Black Sabbaths sex första album"??
"Stark, ondskefull och mysig". Det måste man ju bara älskaYes, något väldigt lokalt som min dotter fått tag i.
Bruten rakt av! Läkaren skrattade när jag sa vad jag gjorde...Lekte med lillgrabben i en kundvagn och råkade sparka in i hjulet.Hoppas den inte är bruten.
Landade en rolig hög idag
När jag var liten fick man lära sig att inte leka med kundvagnar .Bruten rakt av! Läkaren skrattade när jag sa vad jag gjorde...Lekte med lillgrabben i en kundvagn och råkade sparka in i hjulet.
Katastrof
Lugnt... Bara en tåNär jag var liten fick man lära sig att inte leka med kundvagnar .
Snacka om otur. Krya på dig.
Fick med ett par Barton gummin. Runt 2-2,5 lax ligger dom väl.ecozilla ❤
Hatälskar den klockan, önskar det fanns ett helt slätt integrerat gummi till den. Lite obekväm på original och lite lång på suppas. Men skitsamma ändå ägt den många ggr iaf både i titan och stål
Får man fråga vad de ~ kostar idag?
Fick med ett par Barton gummin. Runt 2-2,5 lax ligger dom väl.
Jo, fast prisökningarna beror ju på att de har gjort sig ett namn inom branschen och tar betalt för sin unika design osv. men precis som du skriver så började/börjar de flesta på denna prisnivå, även märken med betydligt bättre PR-material, mer seriösa namn och $300-400 är ingen ovanlighet varken idag eller för ett par år sedan när det gäller nya varumärken. I det här fallet känns det extra tveksamt av flera anledningar, t.ex. att åtminstone jag aldrig har hört talas om märket, aldrig har hört talas om den thailändska mikroscenen ( ), en hemsida full med stavfel och andra saker som nästan ger intrycket av en scamsite osv.Ja, alltså det är ju inte "wow, jag måste köpa pga priset"-pris, men upplever nog att priserna stadigt ökat i mikrovärlden de senaste åren och därför känns $325 som ett bra pris, även för ett nystartat företag. Tycker dessutom att finishen ser bra ut för pengen, men är ju såklart svårt att veta utifrån bilder bara.
Priset går ungefär i paritet med vad en traska/nodus tex kostade för några år sedan när de "slog sig in" på marknaden.
Känns som att få etablerade märken erbjuder klockor för $325 idag.
Ecozilla? Myntti is that you?Landade en rolig hög idag
Fräsch! Lust att langa en länk? Allt i den prisnivån är perfekt för impulsköp.Ny mikro, imponerande för under en tusing! Fast sjukt hur de kan missa luggmåttet som är 22 (tyvärr) och skriva ut 20mm
Får beställa några 22mm band då
Fräsch! Lust att langa en länk? Allt i den prisnivån är perfekt för impulsköp.
Fräsch! Lust att langa en länk? Allt i den prisnivån är perfekt för impulsköp.
Är det en sån Rdunae R4 fish diver? Ställer mig på kö vid flippden är det dubbla ny tyvärr. Köpte den begagnad fast nyskick
finns iaf på wrwatches för 199$
Är det en sån Rdunae R4 fish diver? Ställer mig på kö vid flipp
Inget svart spänne men tror dessa hade gjort sig på den.Svart sommardinka
Ett orange gummi hade nog varit pricken över i. Någon som har ett 20 mm med svart spänne till övers månne?
Inte så dumt! Om man kan leva med ett rostfritt spänne på en pvdInget svart spänne men tror dessa hade gjort sig på den.
Eller byter man spänne Det blir 50kr tackInte så dumt! Om man kan leva med ett rostfritt spänne på en pvd
Jaa, det kan man ju göraEller byter man spänne Det blir 50kr tack