Bruten tå kanske...väntar fortfarandeU
inget allvarligt hoppas jag.
Härlig klocka.
Har lite svårt för AIK färger men din var fin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bruten tå kanske...väntar fortfarandeU
inget allvarligt hoppas jag.
Härlig klocka.
Har lite svårt för AIK färger men din var fin.
Även om man bortser från den moraliska aspekten så har de tre år på sig att kräva tillbaka varan och den ska då vara i samma skick som den mottogs om du inte vill betala för den (enligt svensk lagstiftning men jag antar att liknande gäller inom hela EU).Eh, det verkar som att jag är på väg att få en "gratis" klocka..!
Beställde ju en gul RZE Endeavour i våras som jag senare avbokade och fick återbetald. Men nu verkar de på nåt sätt ha fuckat upp det och skickat en iallafall Ska komma med DHL på fredag
Kommer ju få betala moms och jag gick några hundringar back på avbokningen pga ändrad dollarkurs och en serviceavgift till PayPal som var non-refundable så helt gratis är den inte men galet billig blir den ändå! Eventuella garantiärenden blir kanske krångliga men det är väl priset man får ta dårå.
Skönt att få lite flyt efter strul med Universa-länken samt dålig bezel på Freedivern!
Bruten tå kanske...väntar fortfarande
Hoppas den inte är bruten.Bruten tå kanske...väntar fortfarande
Det har du banne mig helt rätt i. Skickade Travis ett mail precis.Även om man bortser från den moraliska aspekten så har de tre år på sig att kräva tillbaka varan och den ska då vara i samma skick som den mottogs om du inte vill betala för den (enligt svensk lagstiftning men jag antar att liknande gäller inom hela EU).
Jag kan tycka att det är schysst att åtminstone höra av sig och förklara läget. Best case scenario så får du behålla klockan eller kanske köpa den till halva priset eller liknade samtidigt som du gör rätt för dig och slipper oroa dig för att det så småningom dimper ner ett inbetalningskrav.
Det känns ju även lite sådär att man förväntar sig att alla företag (i synnerhet små företag och mikromärken) man handlar av ska göra rätt för sig men att ens egna skyldigheter verkar vara som bortblåsta när det är till ens egen fördel.
Även om man bortser från den moraliska aspekten så har de tre år på sig att kräva tillbaka varan och den ska då vara i samma skick som den mottogs om du inte vill betala för den (enligt svensk lagstiftning men jag antar att liknande gäller inom hela EU).
Jag kan tycka att det är schysst att åtminstone höra av sig och förklara läget. Best case scenario så får du behålla klockan eller kanske köpa den till halva priset eller liknade samtidigt som du gör rätt för dig och slipper oroa dig för att det så småningom dimper ner ett inbetalningskrav.
Det känns ju även lite sådär att man förväntar sig att alla företag (i synnerhet små företag och mikromärken) man handlar av ska göra rätt för sig men att ens egna skyldigheter verkar vara som bortblåsta när det är till ens egen fördel.
Han ska ha återkallat paketet nu. Ser fortfarande ut som att det är på väg när jag tittar på spårningen, men det kan ju ta en stund innan det uppdateras.Det har du banne mig helt rätt i. Skickade Travis ett mail precis.
Tärnan på och nya paket att hämta på posten.
Va?! Hur kan jag inte ha hört talas om det här förrän nu? Finns det någon info eller är det bara den här teasern man får nöja sig med så länge?Kan ju bli en hit kanske
Det var inte meningen att predika men det är lite märkligt hur ett företag som tar betalt för en vara utan att skicka den anses vara en skurk men om man omvänt får en vara och inte betalar för den så har man bara tur.Han ska ha återkallat paketet nu. Ser fortfarande ut som att det är på väg när jag tittar på spårningen, men det kan ju ta en stund innan det uppdateras.
Tack @HSK för att du hjälpte mig få ordning på den moraliska kompassen som var något trasig! Givetvis är det bättre såhär.
Klart du får, alla ska med!Ååh! Ååh!
Den har allt.
Jag har 3 (!) två-tonare som ligger i lådan.
Ingen har Digi…
Jag får snällt vänta utanför det röda repet.
Kanske du kan bjuda in?
Jag hade nog hört av mig till företaget, om inte annat för att ha ryggen fri. Vill dem sen ha tillbaka den så för dem ju stå för alla kostnader naturligvis.Eh, det verkar som att jag är på väg att få en "gratis" klocka..!
Beställde ju en gul RZE Endeavour i våras som jag senare avbokade och fick återbetald. Men nu verkar de på nåt sätt ha fuckat upp det och skickat en iallafall Ska komma med DHL på fredag
Kommer ju få betala moms och jag gick några hundringar back på avbokningen pga ändrad dollarkurs och en serviceavgift till PayPal som var non-refundable så helt gratis är den inte men galet billig blir den ändå! Eventuella garantiärenden blir kanske krångliga men det är väl priset man får ta dårå.
Skönt att få lite flyt efter strul med Universa-länken samt dålig bezel på Freedivern!
Klart du får, alla ska med!
Men först upp till (bild)bevis!
Just Joseph Bonnie har lagt ut lite för fräscha bilder på sina färger. Jag upplever att de är något grå i tonen, dvs mer dämpade än poppiga.Det har jag tyvärr ingen koll på. Jag köpte från Wolbrook för att jag gillade färgerna. Upplever nu också att de stämmer väl med hur de presenteras på hemsidan, vilket inte alltid är fallet.
Och intrycken då, VAR ÄR INTRYCKEN!?Några bilder
Haha, intrycken är bra. Inget alls att klaga på faktiskt. Känns mer gedigen än tidigare SM jag har/haft med bra tyngd och länken känns mer bearbetad.Och intrycken då, VAR ÄR INTRYCKEN!?
Ser mycket trevlig ut! Och female endlinks dessutom, precis som på nya versionen av BB58.. Vilken jag får imorn
Hur som helst är jag dödssugen på den där med.
Snygga, och bra pris!Jag är sugen på att prova en sån här:
Wise, från Thailand. Modell: Hitman
41mm med ett NH35 (mycket sämre än 4r35) keramisk ring och en jävla massa färger att välja på.
Hemsida här: https://wisetimepiece.com/
Recension här:
Nja...? Borde landa på strax under 4k levererat och klart och det känns lite svårt att motivera med tanke att det är ett helt nytt och okänt märke (?). Lite lökigt namn dessutom men klockan i sig ser fin ut och den kanske känns prisvärd i handen men risken är att det blir en dyr chansning som är omöjlig att sälja vidare (Wise Hitman är nog ingen hit på K&S, WIS Hitman hade dock kanske kunnat vara något ).Snygga, och bra pris!
Har jag missat någon internetgrej igen?Säg att you are a hårdrockare without säging att you are a hårdrockare.
Ja, alltså det är ju inte "wow, jag måste köpa pga priset"-pris, men upplever nog att priserna stadigt ökat i mikrovärlden de senaste åren och därför känns $325 som ett bra pris, även för ett nystartat företag. Tycker dessutom att finishen ser bra ut för pengen, men är ju såklart svårt att veta utifrån bilder bara.Nja...? Borde landa på strax under 4k levererat och klart och det känns lite svårt att motivera med tanke att det är ett helt nytt och okänt märke (?). Lite lökigt namn dessutom men klockan i sig ser fin ut och den kanske känns prisvärd i handen men risken är att det blir en dyr chansning som är omöjlig att sälja vidare (Wise Hitman är nog ingen hit på K&S, WIS Hitman hade dock kanske kunnat vara något ).
Bangkok special! Only for you my friend! Billigare än Ullared!