• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Reseklocka på, öl och Jäger kl2 på en tisdag, något är i görning :)
4E7B62F9-92A0-431F-8B4B-87773C801A4D.jpeg

Mikro "Basel"? :D

Deltagare:

Crafter Blue
Dietrich
Klokers
Laco 1925
Lesablier
Melbourne Watch Co.
Ocean Crawler
Out of Order
Perrelet
RALF TECH
Spinnaker
Tsao Baltimore
Vanguard
Vertex
Visitor Watch Co.
Zelos
TSAO
Vamguard Automatic
Carpathia
STRAPCODE
Armand Nicolet
Nodus
Nautis
Vortic Watch Company

https://www.lamicrolux.com
FB_IMG_1554119450594.jpg
Jag har inte sett några fler inlägg gällande mässan men det finns säkert folk här i tråden som bevakat den. Visades det upp några spännande modeller?

Ja då har man slösat en massa pengar igen som man inte har :( Får hoppas att jag lyckas sälja några till, för vad gör man inte för att vara med i KS bästa tråd :D
7150kr landade den på (Måste fråga efter en promokod för att få den för det priset bara så ni tänker på det), det blir en seg väntan till den 1e Juni nu.
fit.jpg

Ja då har man slösat en massa pengar igen som man inte har :( Får hoppas att jag lyckas sälja några till, för vad gör man inte för att vara med i KS bästa tråd :D
7150kr landade den på (Måste fråga efter en promokod för att få den för det priset bara så ni tänker på det), det blir en seg väntan till den 1e Juni nu.
fit.jpg
Brutalt snygg

Den här dök upp på Instagram:

Screenshot_20190409-150423.png

Yema brons...

Edit: Min franska är sisådär men jag tolkade det som att den kommer som Kickstarter-kampanj 1 juni och att priset kommer vara 749 Euro.
Verkar riktigt bra! Synd att den släpps efter sommaren (?), jag tänkte jag skulle köra ett litet bronspatineringsprojekt under ledigheten. Denna hade varit ett väldigt bra objekt, nice!

Tillbaka
Topp