Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den där kan bli svårt att hålla sig borta från för min delDen här dök upp på Instagram:
Yema brons...
Edit: Min franska är sisådär men jag tolkade det som att den kommer som Kickstarter-kampanj 1 juni och att priset kommer vara 749 Euro.
Grym!Den här dök upp på Instagram:
Yema brons...
Edit: Min franska är sisådär men jag tolkade det som att den kommer som Kickstarter-kampanj 1 juni och att priset kommer vara 749 Euro.
Jag har inte sett några fler inlägg gällande mässan men det finns säkert folk här i tråden som bevakat den. Visades det upp några spännande modeller?Mikro "Basel"?
Deltagare:
Crafter Blue
Dietrich
Klokers
Laco 1925
Lesablier
Melbourne Watch Co.
Ocean Crawler
Out of Order
Perrelet
RALF TECH
Spinnaker
Tsao Baltimore
Vanguard
Vertex
Visitor Watch Co.
Zelos
TSAO
Vamguard Automatic
Carpathia
STRAPCODE
Armand Nicolet
Nodus
Nautis
Vortic Watch Company
https://www.lamicrolux.com
Den där med lite patina på...Den här dök upp på Instagram:
Yema brons...
Brutalt snyggJa då har man slösat en massa pengar igen som man inte har Får hoppas att jag lyckas sälja några till, för vad gör man inte för att vara med i KS bästa tråd
7150kr landade den på (Måste fråga efter en promokod för att få den för det priset bara så ni tänker på det), det blir en seg väntan till den 1e Juni nu.
Riktigt fin! Har aldrig ägt en grön , men blir bra jäkla sugen nuGrönt är skönt trevlig klocka som jag lyckades knipa på k&s inför sommaren
Har haft den i typ 6 timmar, men om du kan leva med "homage"-grejen är den väldigt prisvärdRiktigt fin! Har aldrig ägt en grön , men blir bra jäkla sugen nu
Det vet du.... har aldrig haft och kommer aldrig ha nåt problem med detHar haft den i typ 6 timmar, men om du kan leva med "homage"-grejen är den väldigt prisvärd
Håller med, mycket prisvärd! Min gamla och brorsans på bilden nedanHar haft den i typ 6 timmar, men om du kan leva med "homage"-grejen är den väldigt prisvärd
Så bra, undrar när lagret fylls på.
Så till alla länk lovers därute (läs @Birchgrove mfl )så här ser Komodon ut med den medföljande länken. Gillar!
Sedär,min gamla!Grönt är skönt trevlig klocka som jag lyckades knipa på k&s inför sommaren
Grym! Jag är ju Pro-länk i alla lägen. Måste prova en Helm snart...
Så till alla länk lovers därute (läs @Birchgrove mfl )så här ser Komodon ut med den medföljande länken. Gillar!
Snygg! Jag var så sugen på en Falcon in i det sista Hoppade av då jag fick för mig att den var lite för knubbig. Hade jag fel?Sicken profil
Knubbigt är bra älskar det. Jo den har lite kurvor men inget som stör tycker jag.Snygg! Jag var så sugen på en Falcon in i det sista Hoppade av då jag fick för mig att den var lite för knubbig. Hade jag fel?
Den sitter bra på handleden?Knubbigt är bra älskar det. Jo den har lite kurvor men inget som stör tycker jag.
Lite topptung kanske , sa jag att den hade en härlig profilDen sitter bra på handleden?
Profilen är mycket finLite topptung kanske , sa jag att den hade en härlig profil
Grymt! Den gör sig så bra (bäst?) på länk tycker jag
Jo det håller jag med om!Grymt! Den gör sig så bra (bäst?) på länk tycker jag
Nej men usch vad obehagligtPool side
Verkar riktigt bra! Synd att den släpps efter sommaren (?), jag tänkte jag skulle köra ett litet bronspatineringsprojekt under ledigheten. Denna hade varit ett väldigt bra objekt, nice!Den här dök upp på Instagram:
Yema brons...