Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för info, snygg klockaHar ägt en Laco Augsburg 39 i lite mer än en månad nu och är jättenöjd! Framför allt med hur robust och bra finish caset har för den prisklassen. Beställde via TimeByMe som är en fransk AD som kör rabattkod ibland där man kan spara 15-20%. Trevliga när man mailar också. Något jag däremot hade lagt till om jag skulle beställt direkt från Laco är AR-coating, tenderar att reflektera en del men det beror på hur kräsen man är
Synchron här med
Alltid lika positivVad är det för gummi?
Å va e det för färg...? Bajsbrunt?
Gott om bajsmarodörer är det inte ont om.Jo, jag kan tänka mig att byta min Seiko Sumo mot ett salongsgevär också. Byteslördag!
Alltid lika positiv
Tropic Strap - Vulcanised Natural Rubber - Khaki - Stainless Steel Buckle
Tropic Strap - Vulcanised Natural Rubber - Khaki - Stainless Steel Buckle - Supple and resistant vulcanised rubber - Unique Size 20mm - 3 Colorswww.josephbonnie.com
Fotbollskrocket med affordable... och en jäkla massa mygg!
Min gamla om jag inte minns feltänkte just idag att den Ray jag hade den kan jag sakna ibland, grym klocka för sitt ringa pris
Endast timmar kvar nu
Kvarstår bara att plocka fram kofoten och bege sig till banken så är man klar för semester
Ja, det är mycket klocka man får. Den kommer lite i skymundan emellanåt, men är alltid lika trevlig att bäratänkte just idag att den Ray jag hade den kan jag sakna ibland, grym klocka för sitt ringa pris
-Wir fahren, fahren, fahren auf der Autobahn…Köra bil.
Aldrig klämt på en så jag borde nog hålla tyst.... men sicket rövarpris och jag hade stört ihjäl mig på att de glömt ue i ”automatique”Någon här inne som äger eller klämt på en Creux? Inget jag tänkt köpa men tycker de estetiskt är fina och då gillar jag knappt subsekund
Det där var … annorlunda.Ta dig tre minuter och lyssna på detta uttag, du kommer garanterat se på musik med nya ögon efter detta
LE’VH’ ft.
Ja visst är det galen musikDet där var … annorlunda.
Superfin klocka där!
Om jag hade ett politiskt parti skulle jag vilja ha följande hjärtefråga: ”Sänk klockpriserna!”Ja visst är det galen musik
Klockan är fin och vansinnigt dyr