Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockan är större än hundenMudmaster på idag igen .
Kul kommentar jag fick av kusinen när jag och familjen var och hälsa på ”Kunde du inte skaffat en större klocka” . P.S Kusinen är inte hunden på bilden D.S .
Hahaha det var inte långt ifrån om inte annat .Klockan är större än hunden
Fattas bara en svarthylla med vinylspelare så är du i hamnDubbelpostar denna, blev rätt nöjd ändå!
Saknas skrivbord åså innan hörnan är klar men ändå jäkla gött att ha ett eget ställe för allt ”skit”
Skrivbord med utraljudstvätt siktar jag på!Fattas bara en svarthylla med vinylspelare så är du i hamn
TivoliSkrivbord med utraljudstvätt siktar jag på!
Men sugen på någon liten vintageinspirerad radio i andra hörnan
Say what? Är det teh shit?
Say what? Är det teh shit?
Exakt någonting sånt där tänkte jag mig
Finns fler färgkombinationer.
Fast i Sverige är det kanske DAB som gäller
Jag tror att jag behöver en sådan där.
Fransk perfektion.
Går att streama gratis genom TV4-appen eller Cmore om du kan tänka dig att betala.Nu ångrar jag att jag inte installerat TV sedan 80-talet hade gärna sett finalen...
Kanadensisk klocka för topic
Finns fler färgkombinationer.
Fast i Sverige är det kanske DAB som gäller
Exakt någonting sånt där tänkte jag mig
Det var ju lite högre prisklass på de där raringarna än jag tänkt mig såg jag nu när jag googladeHar en sån, en vit, som du kan få köpa...
Har en tivoli ipal också.
Imperial stout?En engelsk i glaset, och en engelsk (nåja) på handleden.
https://klocksnack.se/threads/kodfras-för-att-hitta-ks-are-utan-att-fråga-rakt-ut.110276/Varför inte starta en utmaning: Gissa Klocksnackar'n! Hör ofta min oäkta andra hälft, efter att ha sett en vristvrickare, fälla kommentaren: Helt säkert en klocksnackare!