Ja sicken klocka. En topp tre klocka helt klart. Varför sålde man den ? En fråga man ställer sig ganska ofta i och för sig
Bullshark var den första klocka jag köpte på KS... en grön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja sicken klocka. En topp tre klocka helt klart. Varför sålde man den ? En fråga man ställer sig ganska ofta i och för sig
Har för mig att jag sett ritningar på nya modellen som ska vara kring 40mm. Vet dock inte när tanken är att de ska släppas?Haft både en grön och en svart Bullshark. Fantastiska klockor. Önskar om något att dom varit 40mm istället.
Runda två. Because semester.
Tisell blev ju snabbt en av favoriterna. Försöker vänja mig vid förstoringsglaset men går så där. Får kanske bli en flipp i augusti och en nybeställning.
Synd på dom tighta hålen för bandstiften dock. Får kanske lämna in till uris så det blir borrade hål längre ut också för nato.
Partagas shorts. Bra cigarr när man inte vill sitta mer än
45 - 60 minuter.
Ja, jag störde mig enormt på de där tajta hålen. Kan den generelle urisen borra extra lughål? För det skulle jag vilja ha på en del klockor.
Tisell blev ju snabbt en av favoriterna. Försöker vänja mig vid förstoringsglaset men går så där. Får kanske bli en flipp i augusti och en nybeställning.
Synd på dom tighta hålen för bandstiften dock. Får kanske lämna in till uris så det blir borrade hål längre ut också för nato.
45 - 60 minuter.
Nåväl, bestämt mig för att detta får bli sommarens setup!
Hade gärna haft nån roligare bezel & band till g-shocken men men…
Svinnöjd med lådan från Norrpack för övrigt, kan varmt rekommenderas!
Typ en femhundring med frakt!
En helt annan fråga angående förvaring dock:
Hur förvarar ni era länkar på ett vettigt sätt när de inte används?
Sa någon fredag?
Kollar här innan det blir annons imorgon på min OceanX Sharkmaster-V VSMS516. Beställd via Serious Watches och fick hem den i torsdags 8/7. Betalade 4357kr men släpper den för 2500kr inkl skicka lätt. Klockan är i nyskick utan repor, hairlines eller dings. Kommer fullset. Dra iväg ett PM vid intresse .
UnderWater med nya möjliga färgkombinationer,
Fantasifulla, men aningen skumma
Datumbubblan ska väl vara rätt lätt att ta bort? Lite värme bara...
Ja, jag störde mig enormt på de där tajta hålen. Kan den generelle urisen borra extra lughål? För det skulle jag vilja ha på en del klockor.
Du får hitta Lego som hon gillar, finns ju precis allting nu för tiden! Köp en Lego-bukett till henne, sjukt fina.Startade och avslutar även dagen med Certina…
Legobygget blev förövrigt mkt bra Sambon inte lika nöjd, mer kommer med … (hur lyckas du @MaBr)
I would say Zelosvad skulle ni säga är den bästa mikro/budget dykaren? Förutom skx'en då så klart. Kanske något under 5000?
Ocean Rover Ginaultvad skulle ni säga är den bästa mikro/budget dykaren? Förutom skx'en då så klart. Kanske något under 5000?
Skulle säga att skx inte ens är nära bland de bästa under 5k i finish/detaljer etc (sen är den bra, ingen tvekan)vad skulle ni säga är den bästa mikro/budget dykaren? Förutom skx'en då så klart. Kanske något under 5000?
Jubileelänken är verkligen över förväntan med tanke på priset .Oj. Hade visst tryckt på multicitat knappen några gånger...
Grym samling!
Den här tänkte jag isf mot din Glycine
Kommer även med original kraftigt läder.
And there you go
Synd att det var helguld annars hade jag varit intresserad.
Vad tyckte du om jubilee länken? Funderar på att köpa en vanlig stål med jubilee för att kunna rotera länkar.
Den orange/gula är ju en fantastisk sommarklocka om inte annat! ☀
Yepp lätt att peta bort! Men funderar på en svart helt utan datum. Blir den gröna kvar så ryker definitivt förstoringsglaset.
Tror inte dom generella klarar det men det var någon i tråden som hade fått det fixat hos sin uris har jag för mig.
Annars blir det nog mekanisk verkstad alternativt hemmafix med pelarborr och polering här i mitt garage.
Men låset är ju fantastiskt så man behöver aldrig ta av länken! Lite sugen på en Tisell igen också…
45 - 60 minuter.
Håller helt med dig!Skulle säga att skx inte ens är nära bland de bästa under 5k i finish/detaljer etc (sen är den bra, ingen tvekan)
zelos, Halios (idag iof svårt hitta under 5k), gruppo gamma, Benarus är alla bra.
45 - 60 minuter.
Helvete. Jag med.Men låset är ju fantastiskt så man behöver aldrig ta av länken! Lite sugen på en Tisell igen också…
Kul att du blev så nöjd med den där.Idag är jag snabb. Eller inte riktigt, är änna lite varmt så sitter mest still. Föredrar dock värme över kyla, så klagar inte!
Men tidvisaren ser snabb ut!
Jag tyckte det var för lite färg och den kniven låg redan på bordetKul att du blev så nöjd med den där.
Lite besviken på att kniv/klocka inte färgmatchas dock
Bättre..?Kul att du blev så nöjd med den där.
Lite besviken på att kniv/klocka inte färgmatchas dock
Som dom vore gjorda för varannBättre..?
Och ja, jag är faktiskt riktigt nöjd med Vratislavan
Bra fråga, SeMestErUtLogGaD kanske..?På tal om Vratislavan, var är @Nilas ?