• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Byter om till CW och börjar grillkvällen med IPA

20210713_204834.jpg

DSC07400.jpg

DSC07404.jpg

Runda två. Because semester. 🍻

Tisell blev ju snabbt en av favoriterna. Försöker vänja mig vid förstoringsglaset men går så där. Får kanske bli en flipp i augusti och en nybeställning.

Synd på dom tighta hålen för bandstiften dock. Får kanske lämna in till uris så det blir borrade hål längre ut också för nato. 🤔

Partagas shorts. Bra cigarr när man inte vill sitta mer än
45 - 60 minuter.

DSC07400.jpg

DSC07404.jpg

Tisell blev ju snabbt en av favoriterna. Försöker vänja mig vid förstoringsglaset men går så där. Får kanske bli en flipp i augusti och en nybeställning.

Synd på dom tighta hålen för bandstiften dock. Får kanske lämna in till uris så det blir borrade hål längre ut också för nato. 🤔

45 - 60 minuter.

Datumbubblan ska väl vara rätt lätt att ta bort? Lite värme bara...

DSC07400.jpg

DSC07404.jpg

45 - 60 minuter.
Ja, jag störde mig enormt på de där tajta hålen. Kan den generelle urisen borra extra lughål? För det skulle jag vilja ha på en del klockor.

Oj. Hade visst tryckt på multicitat knappen några gånger...😬

Nåväl, bestämt mig för att detta får bli sommarens setup! 😎
39B798A8-638F-4795-94A2-627930E08D6B.jpeg

Hade gärna haft nån roligare bezel & band till g-shocken men men…

Svinnöjd med lådan från Norrpack för övrigt, kan varmt rekommenderas!
Typ en femhundring med frakt! 👍

En helt annan fråga angående förvaring dock:
Hur förvarar ni era länkar på ett vettigt sätt när de inte används? 🤔

Grym samling! 🤤
Den här tänkte jag isf mot din Glycine 👇🏼

PICT_20210224_143732-picsay.jpg

Kommer även med original kraftigt läder.

And there you go 🇬🇷 😉

Kollar här innan det blir annons imorgon på min OceanX Sharkmaster-V VSMS516. Beställd via Serious Watches och fick hem den i torsdags 8/7. Betalade 4357kr men släpper den för 2500kr inkl skicka lätt. Klockan är i nyskick utan repor, hairlines eller dings. Kommer fullset. Dra iväg ett PM vid intresse 🙂.
F5135575-0094-4948-833A-5F1F1CDD372E.jpeg
0BABF9B6-56A0-484F-8A26-AB7AC8D9786E.jpeg

Synd att det var helguld annars hade jag varit intresserad.

Vad tyckte du om jubilee länken? Funderar på att köpa en vanlig stål med jubilee för att kunna rotera länkar.

UnderWater med nya möjliga färgkombinationer,
Fantasifulla, men aningen skumma :)

1626004706723.png

Den orange/gula är ju en fantastisk sommarklocka om inte annat! ☀👀

Datumbubblan ska väl vara rätt lätt att ta bort? Lite värme bara...

Yepp lätt att peta bort! Men funderar på en svart helt utan datum. Blir den gröna kvar så ryker definitivt förstoringsglaset. 👍🏼

Ja, jag störde mig enormt på de där tajta hålen. Kan den generelle urisen borra extra lughål? För det skulle jag vilja ha på en del klockor.

Tror inte dom generella klarar det men det var någon i tråden som hade fått det fixat hos sin uris har jag för mig. 🤔

Annars blir det nog mekanisk verkstad alternativt hemmafix med pelarborr och polering här i mitt garage.

Oj. Hade visst tryckt på multicitat knappen några gånger...😬

Grym samling! 🤤
Den här tänkte jag isf mot din Glycine 👇🏼

PICT_20210224_143732-picsay.jpg

Kommer även med original kraftigt läder.

And there you go 🇬🇷 😉

Synd att det var helguld annars hade jag varit intresserad.

Vad tyckte du om jubilee länken? Funderar på att köpa en vanlig stål med jubilee för att kunna rotera länkar.

Den orange/gula är ju en fantastisk sommarklocka om inte annat! ☀👀

Yepp lätt att peta bort! Men funderar på en svart helt utan datum. Blir den gröna kvar så ryker definitivt förstoringsglaset. 👍🏼

Tror inte dom generella klarar det men det var någon i tråden som hade fått det fixat hos sin uris har jag för mig. 🤔

Annars blir det nog mekanisk verkstad alternativt hemmafix med pelarborr och polering här i mitt garage.
Jubileelänken är verkligen över förväntan med tanke på priset 👍.

DSC07400.jpg

DSC07404.jpg

45 - 60 minuter.
Men låset är ju fantastiskt så man behöver aldrig ta av länken! Lite sugen på en Tisell igen också…

DSC07400.jpg

DSC07404.jpg

45 - 60 minuter.

Men låset är ju fantastiskt så man behöver aldrig ta av länken! Lite sugen på en Tisell igen också…
Helvete. Jag med.
Jag trodde vi kom överens om att bara posta dåliga bilder på Tisulk 😫

Hulell?

Tillbaka
Topp