Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter ju tråkigt nog som ett riktigt måndags exemplar.. alldeles för mycket strul för att va en ny klocka! Jag hade reklameratJa precis, den ena sitter bra men den andra lossnar väldigt lätt. Borde jag lämna in den?
Fick precis tillbaka den då de inte hade borrat ett djupt nog hål till bandstiften.
Ja, det är min vanliga tur när jag lägger pengar på saker.Låter ju tråkigt nog som ett riktigt måndags exemplar.. alldeles för mycket strul för att va en ny klocka! Jag hade reklamerat
Freshness!Dubbelpost från Yema-tråden. Äntligen kom denna! Först på KS med den?
Riktigt bra klocka! Kan sakna min gamla ibland. Superbra bild ocksåSnart en månad med denna och kärleken visar inga tecken på att mattas av.
Shit vad surt! :-( Kommer Postnord att ersätta dig om inte paketet dyker upp eller får man ett långfinger bara?Sitter och muttrar lite eftersom PostNord slarvat bort en klocka jag sålt. Blir inte mer "skicka lätt" efter detta... Men hade åtminstone ett trevligt band från @Feskarn i brevlådan vid återkomsten från en liten semesterresa Passade riktigt bra på affordable TAGen tycker jag.
Riktigt bra klocka! Kan sakna min gamla ibland. Superbra bild också
Långfinger, därav inget mer "skicka lätt" för min del :/Shit vad surt! :-( Kommer Postnord att ersätta dig om inte paketet dyker upp eller får man ett långfinger bara?
Vill minnas att det hänt tidigare med just skicka lätt att de vid enstaka fall ”försvinner” för att sedan plötsligt dyka upp igen efter ett par månader.Långfinger, därav inget mer "skicka lätt" för min del :/
This is really interesting and I'm backing it up. Just have hard deciding on the color. What do you huys think?
HVD SpectreDiver: Swiss Handwound Vintage Dive Watch
Rediscover the beauty of vintage-style handwound timepieces with modern specifications. Back to basics. Pure mechanical bliss.www.kickstarter.com
Får hålla tummarnaVill minnas att det hänt tidigare med just skicka lätt att de vid enstaka fall ”försvinner” för att sedan plötsligt dyka upp igen efter ett par månader.
White!This is really interesting and I'm backing it up. Just have hard deciding on the color. What do you guys think?
HVD SpectreDiver: Swiss Handwound Vintage Dive Watch
Rediscover the beauty of vintage-style handwound timepieces with modern specifications. Back to basics. Pure mechanical bliss.www.kickstarter.com
That's what I thought at first but then I realised its unique that way. No other diver with manual wound movement out there. And plexi I likeWhite!
I wish there was a Sapphire crystal and a automatic movement though.
Moonstone is my favourite colorway, it gets my voteHVD SpectreDiver: Swiss Handwound Vintage Dive Watch
Sen på bollen säkert men påminner om din svarta Bullshark, minns du den gamla godingen ??Den här har suttit på sen den kom. Jag gillar verkligen SM alltså, fit och finish är helt galen för pengen.
Sen kanske dom skulle varit lite mer fantasifulla i sin design, men det stör inte mig ett dugg
Jaaaa, det gör den! Kanske därför jag gillar den så mkt.Sen på bollen säkert men påminner om din svarta Bullshark, minns du den gamla godingen ??
Oh..Borealis Bullshark, pangbra klocka!Sen på bollen säkert men påminner om din svarta Bullshark, minns du den gamla godingen ??
TagSitter och muttrar lite eftersom PostNord slarvat bort en klocka jag sålt. Blir inte mer "skicka lätt" efter detta... Men hade åtminstone ett trevligt band från @Feskarn i brevlådan vid återkomsten från en liten semesterresa Passade riktigt bra på affordable TAGen tycker jag.
Jaaaa, det gör den! Kanske därför jag gillar den så mkt.
Som en blandning av Borealis Bullshark och Tudor Black Bay.
Ja sicken klocka. En topp tre klocka helt klart. Varför sålde man den ? En fråga man ställer sig ganska ofta i och för sigOh..Borealis Bullshark, pangbra klocka!