Kreacon
Guld
FKM i de gamla, lät som det skulle vara det i de nya oxå, men alltid bra att dubbelkolla. Hoppas på svar på Tottes taggning!Gummi eller silikon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FKM i de gamla, lät som det skulle vara det i de nya oxå, men alltid bra att dubbelkolla. Hoppas på svar på Tottes taggning!Gummi eller silikon?
Såg med dom, riktigt trevliga färger Nu kanske frågan skulle ställts i tråden Watchwear, men passar på att tagga @Feskarn här och fråga om det är samma kvalité på dessa som de andra Tropic han har sedan tidigare? För de är riktigt bra
Drog iväg ett Mail och frågade, FKM på samtliga!Gummi eller silikon?
Hej västkusten! Grillen är tänd och bärsen är kall. Blir en bra sista vecka på semestern
Drog iväg ett Mail och frågade, FKM på samtliga!
"Welcome to the real world". The west, best coast. Orust var det väl?Hej västkusten! Grillen är tänd och bärsen är kall. Blir en bra sista vecka på semestern
Såg med dom, riktigt trevliga färger Nu kanske frågan skulle ställts i tråden Watchwear, men passar på att tagga @Feskarn här och fråga om det är samma kvalité på dessa som de andra Tropic han har sedan tidigare? För de är riktigt bra
Jag har ju ångest fast jag är ledig till september...Grattis, min sista nu också, redan ångest
Tjusiga former. Gillar glaset! Och alltid kul med personligt bemötande. Peppra med lite fler bilder gärna med något MN eller nato om du har .Så kom den då den lilla blå
Tänker jag lägger ut öppningen här med.
Snabb leverans, trevligt med handskrivet kort och om jag ska vara helt ärlig;
Den här kommer sitta fastnaglad på armen tills hösten kommer!
Verket som alla säger låter kan inte ha hört ett Valjoux 7750!
Grymt! Tack så mycketNi är för snabba! Ja det är samma på Tropic, Tropic Quick och Waffle Premium, dvs FKM-gummi. Så det är bra grejer!
Jag redigerade lite. 15% ska det varaNya färger hos watchwear! Fortfarande nöjd med min våffla så det blir nog ett par tropics oxå.
KS2021 ger 15%.
Stämmer långt ifrån dig?"Welcome to the real world". The west, best coast. Orust var det väl?
Stackars dig.... NOTJag har ju ångest fast jag är ledig till september...
Ångest jag med trots flera veckor kvar. Jävla sommar helt enkelt.Jag har ju ångest fast jag är ledig till september...
Inte tråk. Svintuff.Ångar på med tråkSneiko för varför inte, charmig liten rackare trots allt
Boom där satt den! Grattis!Äntligen!
Ser ut som ett sånt hål där det kryper ut döda snapphanebarn om nätterna eller?Skåne visade sej inte från bästa sidan vid ankomst...
Först ett getingstick i kinden, getingbo inuti taket på farstun verkar det som.
Sen är frysen paj, men kylen funkade som tur var...ny beställd, tur man är på en liten ort med lokal Elon-butik, leverans i morgon
Började dagen med att städa köksingången för att slippa getingarna... då hittade vi detta:
Ser väl ut som ett grävlingsgryt?
Njae inte väldigt långt men några mil är det. 3 mil till Lysekil och så färjan över till Skår på Skaftölandet och så några km till Vindön och över till Orust norra del. Går ju att ta motorvägen till Torp också ca 5 mil och så till Vindön. Därifrån är det väl några km till Henån osså ytterligare några till Ellös. Sen beror det ju på vart på Orust...Stämmer långt ifrån dig?
Får nog gå under kategorin ”Affordable”, fin är den i alla fall
Skicka ett Mail till John på TraskaÄr det någon som hört något om när Traska släpper en ny batch av Commuter? Det är typ den enda klocka jag suktar efter just nu. Om någon har en grön och vill bli av med så finns det några fina klockor till utbyte.
Är det den vanliga Traska mailen? Det är den enda jag hittar.Skicka ett Mail till John på Traska
Han är snabb som en iller på att svara
Kontrar med ÖsterlenSolnedgång över Smögen. Världsklass. Osså en klocka med samma solnedgång i bakgrunden...
Grymma cykelbilder. Pluspoäng för sadeln Vad är det för cykel?Cool, skönt att veta vem som har koll på PRO-modet
Själv har jag cyklat (inte i närheten av tåg) ute på Värmlands näs. Härlig plats för cross - och landsvägscykling. Är man av någon anledning här längst ut på näset så kan jag tipsa om stranden Vitsand någon km norr om badet i Åkershus.
Sportklockan på!
tvärs över Vänern sticker Kinnekulle upp i horisonten:
Vem försöker jag lura?När man får hem en klocka man tänkt bygga om lite men inser att den är rätt schysst som den är Sa någon gilt