Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du lyckades hitta rätt iallafall, snyggt jobbatLyckats radera alla konversationer typ, kan den som kontaktade mig angående dw5600e mot orient kamasu skriva igen (om du ser detta, känner mig otrevlig inte kunna svara)
Grym duo det där . Den svarta var ju helrätt med svart gummi till. "Back in black"Äntligen!
Har loket måsvingedörrar ?Som sagt någonting har hänt med SJ denna sommar..
Hehe, det är polaren som surfar mest varje dag så patinan har påskyndats en smula kan man sägaDen ser gött härjad ut . Det har du belönat med ett löst virkat perlöön som man ser igenom för den rätta Indiana Jones möter Stureplan looken .
Tack Nej den duon behöver man inte skämmas förGrym du det där . Den svarta var ju helrätt med svart gummi till. "Back in black"
Ja, tavlan är alldeles fantastisk!@Birchgrove Ok om du inte är en bronsman … men tavlan! Den ser ju riktigt vacker ut!
Cool, skönt att veta vem som har koll på PRO-modetHehe, det är polaren som surfar mest varje dag så patinan har påskyndas en smula kan man säga
Perlon är grymt ju...svalt, skönt, tusen hålmöjligheter och torkar blixtsnabbt. Att det är trendigt som faen är väl inte mitt fel
Är det en klocka som patineras bara den är i saltvatten? Vad är det förnågon?Nu orkar jag inte bada mer… fick bli en liten skål med saltvatten för att jobba på patinan
Ser ut som en Zelos i mässing/bronsÄr det en klocka som patineras bara den är i saltvatten? Vad är det förnågon?
Såg med dom, riktigt trevliga färger Nu kanske frågan skulle ställts i tråden Watchwear, men passar på att tagga @Feskarn här och fråga om det är samma kvalité på dessa som de andra Tropic han har sedan tidigare? För de är riktigt braNya färger hos watchwear! Fortfarande nöjd med min våffla så det blir nog ett par tropics oxå.
KS2021 ger 5%.
Gladiator?Jupp, fortfarande samma
Snyggt! Lite som ett par jeans man slitit själv dåSer ut som en Zelos i mässing/brons
Det patineras av luft men kan skyndade på, och få annan karaktär av, saltvatten och annat.
Har en Maranez Layan på annons du kan köpa och experimentera på
Nya färger hos watchwear! Fortfarande nöjd med min våffla så det blir nog ett par tropics oxå.
KS2021 ger 5%.
Såg med dom, riktigt trevliga färger Nu kanske frågan skulle ställts i tråden Watchwear, men passar på att tagga @Feskarn här och fråga om det är samma kvalité på dessa som de andra Tropic han har sedan tidigare? För de är riktigt bra