Alltid trevligt med en ficklampa runt handleden.Fick hem en Skx013 på ryssfemmor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid trevligt med en ficklampa runt handleden.Fick hem en Skx013 på ryssfemmor.
Fan, jag stod uppe på Kinnekulle förut och tyckte jag såg en Armida på andra sidan Vänern, sjukt ändåCool, skönt att veta vem som har koll på PRO-modet
Själv har jag cyklat (inte i närheten av tåg) ute på Värmlands näs. Härlig plats för cross - och landsvägscykling. Är man av någon anledning här längst ut på näset så kan jag tipsa om stranden Vitsand någon km norr om badet i Åkershus.
Sportklockan på!
tvärs över Vänern sticker Kinnekulle upp i horisonten:
Alltid trevligt med en ficklampa runt handleden.
Helt rätt, en Zelos swordfish 40 med boett och länk i brons. Saltvattnet sätter rejäl fart på processen. Testade förut att snabba på med en påse och krossade kokta ägg men jag var inte helt nöjd med resultatet så jag tog bort det med citron. Det blir bättre/jämnare nu när jag bara använder klockan (och ger den något extra bad i saltvatten)Ser ut som en Zelos i mässing/brons
Det patineras av luft men kan skyndade på, och få annan karaktär av, saltvatten och annat.
Har en Maranez Layan på annons du kan köpa och experimentera på
Väldigt svårt att svara på eftersom när det gäller Seiko så kan ljudet och känslan i vridningen vara totalt olika på olika klockor men av samma modell. Men hade jag blundat och vridit på bezeln så hade jag nog trott det är en Seiko.Hur känns vridringen, som på Seiko eller mer distinkta klick?
Hur är kvalitén? Mjuka eller stela á la CNS:s tropic?Nya färger hos watchwear! Fortfarande nöjd med min våffla så det blir nog ett par tropics oxå.
Edit KS2021 ger 15%.
Sjukt tidigt vissa är ur sängen, eller hann du aldrig komma i den?Gomorron!
Ja den är riktigt läcker, särskilt den blå med Patek-gummitKommande Maen gmt ser ju riktigt trevlig ut!
Superskön sadel, tror det är en B17 med mässingsnitar. Har en gammal Trek Crocket CX som går som pendelhoj och semester-äventyrs cykel.Grymma cykelbilder. Pluspoäng för sadeln Vad är det för cykel?
Guld på vägen hem.
Ha ha, kul sammanträffande, bra klockval, jag kände mig inte bländad.Fan, jag stod uppe på Kinnekulle förut och tyckte jag såg en Armida på andra sidan Vänern, sjukt ändå
Jobbe!Sjukt tidigt vissa är ur sängen, eller hann du aldrig komma i den?
Själv sitter man med kaffet och försöker ta reda på hur man skall roa sig idag. (Har väl kommit till, jag bara roar mig, dag 9)
Det blir i alla fall CW kronograf hela dagen. Måste bara hitta några aktiviteter som kräver tidtagning.
Mjuka! Har bara mitt waffle från watchwear men det är samma gummi. Det är åt det tjockare hållet men väldigt bekvämt. Helt annat än cns. Klart värt att prova!My
Hur är kvalitén? Mjuka eller stela á la CNS:s tropic?
Högst på listan av uttryck du ej får säga förrän tidigast september.Sommaren närmar sig slutet för mig, passa på att använda sommarbanden:
Whaa, koolt! Nu börjar krea(con)tiviteten flöda på riktigt, klorinbad eller vad är det du hittat på? Galet spännande hursomhelst, kan inte sluta tittaMod-morgon! Nu blire kaffe.
Kanske varit på en tripp till Pripjat?Whaa, koolt! Nu börjar krea(con)iviteten flöda på riktigt, klorinbad eller vad är det du hittat på? Galet spännande hursomhelst, kan inte sluta titta
Ett bad i reaktor 4, inga konstigheterKanske varit på en tripp till Pripjat?
Tack kompis! Började med att ta bort färgen för att få fram kopparen på tavlan. Tror det är koppar i alla fall. Tyvärr lossnade några index. Planen var från början att använda tavlan såhär:Whaa, koolt! Nu börjar krea(con)tiviteten flöda på riktigt, klorinbad eller vad är det du hittat på? Galet spännande hursomhelst, kan inte sluta titta
Båda resultaten blev kalas och det skadar väl inte att ha arton varianter, finns väl massor av roliga kemikalier att testaTack kompis! Började med att ta bort färgen för att få fram kopparen på tavlan. Tror det är koppar i alla fall. Tyvärr lossnade några index. Planen var från början att använda tavlan såhär:
Men efter index frätte bort så sneade jag, åkte till reaktor 4 och slängde in tavlan i ett ångbad med ammoniak för att få oxideringen påskyndad! Beställt ny tavla för jag är sugen på den där rosa.
Väldigt snygga! Kommer även de vanliga tropic i de nya färgerna? Är sugen på både vitt, gult och orange men är inte något fan av quick release.Ni är för snabba! Ja det är samma på Tropic, Tropic Quick och Waffle Premium, dvs FKM-gummi. Så det är bra grejer!
Ett lätt val gissar jag?Är nere hos stamcellerna och kör owg med Synchron i tre dagar!
Jag saknar inte att byta klocka så det är väl ett gott tecken.Ett lätt val gissar jag?
Båda resultaten blev kalas och det skadar väl inte att ha arton varianter, finns väl massor av roliga kemikalier att testa
Om man ska vara besserswischer så tror jag det är mässing, koppar är dyrt