Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så tråkigt att du gått i pension!How to göra ett snofsigt Zissou-band:
*Hitta ett skitband i gömmorna i rätt blå nyans
*Slipa ner den tattiga strukturen
*Sätt på röda keepers - Klart!
hehe, man kan inte pensionera sin egna snurriga skalle i guessSå tråkigt att du gått i pension!
Nej safirglas har dom keramiskt också?
Bra grejer helt klart, haft några stycken. Skiljer ganska mycket i pris beroende på urverk, sladda runt lite och välj vad som är viktigast för dig. Upp emot 5-6k vet jag inte riktigt om det är värt nu när konkurrensen är stenhård i det segmentet, lutar mot...inteHur känner ni för Helson? De har 15% rabatt nu, och jag har väntat på deras sommarrea för jag har fått för mig att jag verkligen behöver en. Men även efter rabatten kostar de 5000-6000 kr och jag känner plötsligt att det är rätt dyrt?
Denna är tyvärr slut i lager...
Tycker Helson är trevliga, verkligen, men för 5-6k tycker jag det finns bättre klockor. Ok ~3k är rätt mkt iof men skulle nog hellre lägga det och ta ex. en Sinn ezm3 som också är toolig. Eller köpa begagnad närmre 4k. alternativt ta en mässing, de är nice med!Hur känner ni för Helson? De har 15% rabatt nu, och jag har väntat på deras sommarrea för jag har fått för mig att jag verkligen behöver en. Men även efter rabatten kostar de 5000-6000 kr och jag känner plötsligt att det är rätt dyrt?
Denna är tyvärr slut i lager...
Håller med. Känslan infann sig inte riktigtBra grejer helt klart, haft några stycken. Skiljer ganska mycket i pris beroende på urverk, sladda runt lite och välj vad som är viktigast för dig. Upp emot 5-6k vet jag inte riktigt om det är värt nu när konkurrensen är stenhård i det segmentet, lutar mot...inte
Precis hemkommen och en nykomling uthämtad. Riktigt trevlig måste jag säga och sen så är jag lite svag för H-länkar så.. .
Titan och gul/orange som solen själv .
mkt bra! Titan och gul är en trevlig kombo, min favorit på ex Breitling Seawolf
Edit: och h-länk är trevligt! Lite roligare än standard oyster.
Kan det vara The Dirt?Läser en bok.
Hälsa Olofsfors!Bjuder på en till med lite korvflott på klockan
Doxa ligger väldigt högt upp på villhöver listan men ekonomin säger samui. Såg att maranez skulle släppa en ny batch i mitten på augusti. Lär bli en beställningJag pendlar mellan och bära den här och Doxa 300an. Får väl anses som ett bra betyg för Samuin.