Väldigt Sjöö Sandström. Men vilket förfärligt namn på både märke och modell. Haha.Känns inte denna lite Halios eller Sjöö Sandström?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt Sjöö Sandström. Men vilket förfärligt namn på både märke och modell. Haha.Känns inte denna lite Halios eller Sjöö Sandström?
Vet inte om ni snackat om denna innan men jag tyckte denna var riktigt cool faktiskt. Får ha-begär
40mm, 46mm l2l, keramisk bezel med lume. Gummi med mikroadjustclasp. Precisionscertifiering till max +-4spd trots att det är ett Seiko verk. Riktigt intressant.
https://www.ecandersson.com/product/denise/
Ser ut att finnas upp till fem svarta kvar. Man blev ju sugen :OJa den har varit uppe i tråden men den svarta är väl redan slutsåld, det som finns nu är den blåa
OT: Lejonströmsbron, jag kan se den från övervåningen.Jakten på sommarbeater har börjat. Aragon har släppt en ny divemaster. Som vanligt stor, 45 el 50 mm, och med rejäl länk, dock inte lika bra som motorgsågskedjeinspirerade länken de också var. Nåväl valde självfallet orange och nu hardykarn också cyklop utan att vara ensubhommage. Visst, finishen kan säker vara högre och detaljer bättre gjorda, men för endrygt 1000-lapp hittar du inte så mycket mer, men det krävs grova handleder. Den dagen aragon gör liknande på 40 mm lär de få en megahit. På bild Divemaster 2 bl a med Sveriges längsta träbro.
Finns en liknande hos Maranez också, $249 med gummi och läderband, $349 om man vill ha stållänk också. Seiko NH35 som gäller dockVad kan detta vara, ser spännande ut
Vad kan detta vara, ser spännande ut
Misstänker att Maranez är betydligt billigare också och går säkerligen att få en liten rabatt om man mejlar och frågar om det innan man beställerTycker Maranez är finare utom visarna som var goa på denna. Men länken, den passa väll inte estetiskt?
Misstänker att Maranez är betydligt billigare också och går säkerligen att få en lite rabatt om man mejlar och frågar om det innan man beställer
De har en annan modell, vill minnas den kallas calypso?, som är sjukt snygg. Tror dock den vart slutsåld...Vet inte om ni snackat om denna innan men jag tyckte denna var riktigt cool faktiskt. Får ha-begär
40mm, 46mm l2l, keramisk bezel med lume. Gummi med mikroadjustclasp. Precisionscertifiering till max +-4spd trots att det är ett Seiko verk. Riktigt intressant.
Men snygg ändå! Skulle vilja sett en verklig bild dockKänns inte denna lite Halios eller Sjöö Sandström?
Det stämmer men jag vet att Armida brukar ge ut typ 10% rabatt om man mejlar dom även utanför SALE helger och jag misstänker att det är samma personer som står bakom Maranez så detsamma kan gälla för dom.Maranez kostar 200$ med 20% rabatt som ofta är, de är dock lååång boett (då den är 52mm spikrak) kanske annat på borealis.
Hej, då har vi kanske en ny på nästa Skellefteå gtg? För du var väl inte med senast?OT: Lejonströmsbron, jag kan se den från övervåningen.
Det stämmer men jag vet att Armida brukar ge ut typ 10% rabatt om man mejlar dom även utanför SALE helger och jag misstänker att det är samma personer som står bakom Maranez så detsamma kan gälla för dom.
Båda skickas i i alla fall från samma adress i Hongkong, har för mig att jag läst det någonstans också Men du har rätt att det är Sarah som brukar svara när det gäller Maranez och Chris för Armida men det behöver ju inte betyda något, båda är Asien baserade, Borealis är från Portugal och drivs av Carlos och hans fruInte samma person vad jag vet, Maranez drivs av en kvinna (Armida av en man, chris?) likaså borealis och dennes man driver sedan Prometheus. Har jag för mig
20% ger alltid Maranez, Armida 15%. Säkert en kod att vänta nu i påsk.
Nä den var väl inget vidare? Ser ut som man skickat i olika delar från olika klockor i en tombola och tagit första bästa klocka som trillade ut.Nytt från Undone, modellen Basecamp. Ser riktigt trevlig ut för $295 och kör med ett NH35. Mäter 40mm och 20mm mellan luggarna. Enda nackdelen är 5ATM...
Smaken är som baken. Jag tycker att den är cool.Nä den var väl inget vidare? Ser ut som man skickat i olika delar från olika klockor i en tombola och tagit första bästa klocka som trillade ut.
Så är det. Försökte fixa till den i customizern, men det gick inte .Smaken är som baken. Jag tycker att den är cool.
Mm. ECA Calypso är fantastiskt fin.De har en annan modell, vill minnas den kallas calypso?, som är sjukt snygg. Tror dock den vart slutsåld...
Mycket helrätt där, och så snyggt med rätt logo på rätt ställe !Ny dag, samma klocka.
Håller med till fullo. Riktigt bra. Levererar därför en bild på min pärla som landade i början på veckan. Affordable, mycket bekväm och snyggheten den följer med av bara farten .Mycket helrätt där, och så snyggt med rätt logo på rätt ställe !
Välkommen tillbaka till tråden! Var alldeles för länge sen vi såg dig här tycker jagHåller med till fullo. Riktigt bra. Levererar därför en bild på min pärla som landade i början på veckan. Affordable, mycket bekväm och snyggheten den följer med av bara farten .
Jag har varit förvirrad men kommit till sans igen om man säger så . Får spamma lite CW här inne i myset även om den har egen tråd. Den är ju dock affordable .Välkommen tillbaka till tråden! Var alldeles för länge sen vi såg dig här tycker jag
Vad gick skönheten på? Lite sugen på en sån självJag har varit förvirrad men kommit till sans igen om man säger så . Får spamma lite CW här inne i myset även om den har egen tråd. Den är ju dock affordable .
Du får leta efter en beggad eftersom dom är ur produktion. Dom borde kanske behålla sina serier något längre kan tyckas. Fick själv en förfrågan av trevlig medlem här på KS eftersom jag visat intresse för den i höstas. Slog till direkt.Vad gick skönheten på? Lite sugen på en sån själv
Übercool!!Vet inte om ni snackat om denna innan men jag tyckte denna var riktigt cool faktiskt. Får ha-begär