Jag tror att @M.L. kör på Squale GMT Tropic. Den är ruggigt bra. Storleksmässigt, en smaksak.Alltid gillat Squale och tittar på deras GMT nu. Gillar tropic - någon här som har erfarenhet av den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att @M.L. kör på Squale GMT Tropic. Den är ruggigt bra. Storleksmässigt, en smaksak.Alltid gillat Squale och tittar på deras GMT nu. Gillar tropic - någon här som har erfarenhet av den?
@MaBr har väl också en? Märkligt att taggen inte fungerar.Jag tror att @M.L. kör på Squale GMT Tropic. Den är ruggigt bra. Storleksmässigt, en smaksak.
Som @HSK säger så sitter jag på en sån och jag tycker att den är riktigt grym! Vill du veta något så är det bara att fråga.Alltid gillat Squale och tittar på deras GMT nu. Gillar tropic - någon här som har erfarenhet av den?
Den modellen är verkligen lyckad, snyggt!Som @HSK säger så sitter jag på en sån och jag tycker att den är riktigt grym! Vill du veta något så är det bara att fråga.
Bildbonanza, ledsen för gamla bilder:
Håller med! I min bok så har de gjort alla rätt med den.Den modellen är verkligen lyckad, snyggt!
Ser fram mot att bli nerspammad med bilder här i trådenNuså börjar de röra på sig rejält i Staterna
Nuså börjar de röra på sig rejält i Staterna
Helt klart min favorit Squale, tycker den är helt fenomenalSom @HSK säger så sitter jag på en sån och jag tycker att den är riktigt grym! Vill du veta något så är det bara att fråga.
Som @HSK säger så sitter jag på en sån och jag tycker att den är riktigt grym! Vill du veta något så är det bara att fråga.
Den modellen är verkligen lyckad, snyggt!
Helt klart min favorit Squale, tycker den är helt fenomenal
Som @HSK säger så sitter jag på en sån och jag tycker att den är riktigt grym! Vill du veta något så är det bara att fråga.
Tiburon finns ju med stål-, safir- (min favorit) och keramisk vridring och under en begränsad tid av 4 veckor vid lanseringen så får man med ett strap bundle på köpet. Är man intresserad så är det nu man ska köpa enligt min mening.Gillar inte designen på Zelos. Tack för alternativen dock - framstår nog som bortskämd som avvärjer allt
Lite sugen på en H2O Tiburion men ja...
Haha, onödigt snygg... Jag tycker att alla Ondor (Ondos, Onsosarna?) är grymt fina. Tavlorna andas verkligen sommar och hav!Ja den där är så onödigt snygg, samt den blåa Ondan som @Birchgrove (och någon mer här i tråden som lagt upp bild på) äger är bland de grymmaste klockorna
Inget jag har märkt av i alla fall. Bilderna där klockan har ett canvas monterat är de som är nyast och färgen ser okej ut. Är sjukt nöjd med min och kan definitivt rekommendera den.Så läcker! Läste att folk haft problem med färg som lossnat från siffrorna på bezeln, något du haft problem med?
Blir nog att beställa i Maj när den kommer åter i lager.
OndeHaha, onödigt snygg... Jag tycker att alla Ondor (Ondos, Onsosarna?) är grymt fina. Tavlorna andas verkligen sommar och hav!
Bättre med alla sifferkombinationer de kör med, det är lättare.
Nyss ägt en Trident Pro och kan tänka mig att återbesöka CW. Odyssea är inte dumt men gillar nog Aquatico Nautilus mer då.
Zelos inget för mig just nu
Tack för förslagen. Fler?
Armida A12 i blått, en perfekt hyllning till 62mas i rätt storlek och fantastisk färgkombo.
Det finns 10 st kvar att köpa:
http://www.armidawatches.com/collection.php#!/Armida-A12-blue-NH35/p/97329380/category=26438550
Här är min, det kanske är den bästa klockan jag äger
Tiburon finns ju med stål-, safir- (min favorit) och keramisk vridring och under en begränsad tid av 4 veckor vid lanseringen så får man med ett strap bundle på köpet. Är man intresserad så är det nu man ska köpa enligt min mening.
Häftig, vad är det för något?Dagens!
Den enormt trevliga A-13A piloten Klockan som först fick in mig på riktigt i den här hobbyn, och lika ball idag!Häftig, vad är det för något?
Pic or it didn't happenIdag blev det MWW 62mas tur
att luftas!
Jag hållet med. Jag hoovrat så många gånger med fingret på avtryckaren för Tropic:en men aldrig slagit till. Varje gång jag ser att den är Out of stock så ångrar jag mig.Ja den där är så onödigt snygg, samt den blåa Ondan som @Birchgrove (och någon mer här i tråden som lagt upp bild på) äger är bland de grymmaste klockorna
Det verkar vara den där italienska kvartsflygaren som nämnts för några hundra sidor sedan . A-13A.comHäftig, vad är det för något?
Sorry, glömde ändraPic or it didn't happen