Nej safirglas har dom keramiskt också?
Hade helst velat haft alu, men för priset så tog jag gladeligen safir
Njae... jag blandade nog ihop keramiska och safir...
Föredrar också alu alla dagar i veckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej safirglas har dom keramiskt också?
Hade helst velat haft alu, men för priset så tog jag gladeligen safir
Kan bara hålla med - väcker ett köpbegärSka försöka ta lite närbilder på hela klockan imorgon när det är ljust. Just for you my friend, just for you . (jäkligt cool struktur på tavlan)
Har själv köpt min begagnad men bara ett par veckor gammal. Om jag har förstått allt rätt så skickar dom från Tyskland och då blir det ju inget extra .Kan bara hålla med - väcker ett köpbegär
Kommer den inom EU eller var det ngt krångel i tull?
Försökt läsa lite på hemsidan men lite sinnesslö så lika bra att fråga
Läste rescensionerna på deras hemsida. Undrar när de ändrade namnet från Reise till RZE?Har själv köpt min begagnad men bara ett par veckor gammal. Om jag har förstått allt rätt så skickar dom från Tyskland och då blir det ju inget extra .
Tjöööp, så köper jag av dig sen när du tröttnat, bra va?Läste rescensionerna på deras hemsida. Undrar när de ändrade namnet från Reise till RZE?
Jag kanske villhöver en till blå eller vad säger @Von
Hehe- brukar bara köpa-inte säljaTjöööp, så köper jag av dig sen när du tröttnat, bra va?
Samma här fast tvärtomHehe- brukar bara köpa-inte sälja
Börjat glutta på den azurblåa, fan ta dig Skulle du säga att den motsvarar nypriset?
Stelth!Lite fler bilder. Om det sen hjälper eller stjälper det vet jag inte men kanske till någon hjälp .
Nämen en trevlig lördag önskar jag Dagen kommer att tillbringas i @Nilas by
Vissa likheter med min navigator . Att vi lyckats pricka in samma band...Loppis på morgonen med affordable vintage köpt på samma loppis för några år sen.
Tyvärr inga klockor att hitta, men inga brist på uppstoppade rävar.