Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gött ställe ändåHälsa Olofsfors!
Den är det.Kan det vara The Dirt?
Ordningen återställd, Fredag alltså?...jihuuu!Från dagen, nu inte bara fredagsklocka och fredagsöl utan även fredagströja! Skål @TerryTee och alla andra goa trådvänner!
Japp, the party is on! Fick precis bekräftat via WUS att jag har sjukt sexiga ben när jag postade denna bilden...Ordningen återställd, Fredag alltså?...jihuuu!
Ja jag anmälde här också för tycker det var lite väl vågat Skål buddy!Japp, the party is on! Fick precis bekräftat via WUS att jag har sjukt sexiga ben när jag postade denna bilden...
...och det blev klassat som sensitive content 18+. I'm so hot right now!
Men jösses så snygg! Vad heter en sådan?Precis hemkommen och en nykomling uthämtad. Riktigt trevlig måste jag säga och sen så är jag lite svag för H-länkar så.. .
Titan och gul/orange som solen själv .
Mörk bild och något sen, men tack detsamma och skål till trådvännernaFrån dagen, nu inte bara fredagsklocka och fredagsöl utan även fredagströja! Skål @TerryTee och alla andra goa trådvänner!
Snor frågan bara för att jag kan...RZE EndeavourMen jösses så snygg! Vad heter en sådan?
Men jösses så snygg! Vad heter en sådan?
Börjat glutta på den azurblåa, fan ta dig Skulle du säga att den motsvarar nypriset?RZE och modellen heter Endeavour
Börjat glutta på den azurblåa, fan ta dig Skulle du säga att den motsvarar nypriset?
Den där ryssen är så jäkla bra, minutvisaren gör mkt!Ja jag anmälde här också för tycker det var lite väl vågat Skål buddy!
Snyggt, Gillar formerna och linjerna som tusan, även koolt att det händer grejer i tavlan utan att det blir för mycket sprakelibrak-sunburst-discoJa om det är värt det är ju högst individuellt men jag tycker det, gav inte hästlängder ifrån nypriset själv men den var ju i stort sett ny så...
Välbyggd överlag, titan (utom spännet som är stainless men med samma ytbehandling),helt ok tvåfärgad lume med grönt som huvudfärg och lite som är blått. Tavlan är mycket trevlig men jag har ju bara sett den gula irl och den är jäkligt krispig.
Gillar kontrasten gul/orange + svart.
Azur ser dock inte så dum ut den heller.
Trevlig storlek enligt mig, 40,5mm.
Urverk NH38.
Min kom med länk och svart tropic .
Ska försöka ta lite närbilder på hela klockan imorgon när det är ljust. Just for you my friend, just for you . (jäkligt cool struktur på tavlan)Snyggt, Gillar formerna och linjerna som tusan, även koolt att det händer grejer i tavlan utan att det blir för mycket sprakelibrak-sunburst-disco
Väldigt snygg! Ser att de petat dit ett datumfönster på den blåa - jag tycker det förstör balansen lite. Den här ser ganska perfekt ut!Ska försöka ta lite närbilder på hela klockan imorgon när det är ljust. Just for you my friend, just for you . (jäkligt cool struktur på tavlan)
Har gått att välja med eller utan på alla färgerna har jag för mig. Tror det finns en kvar av denna gula med datumfönster. Utan är dock helt slut.Väldigt snygg! Ser att de petat dit ett datumfönster på den blåa - jag tycker det förstör balansen lite. Den här ser ganska perfekt ut!
Tack ska du ha Börjar likna det jag hade tänkt men det får ta den tid det tarDen där ryssen är så jäkla bra, minutvisaren gör mkt!