Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skål på er alla laglösa!
Tack, jo den är inte dum alls. Går bra också trots att det bara är ett NH35.sitter bra på dig!
CWs absolut bästa!Dags att börja laga västkustsk (skönt ord) middag. Röka lite räkor står först på agendan, sen blir det långa till huvudrätt CW är med och gör mig lika glad som varje gång den åker på.
Mythos mot Maranez kan jag, med lite tvivel, acceptera.Byta mot en maranez och en fulöl?
Fii fasen, nu mår man
Nice! Bor du där? Det är ju mina hoodsTrevlig kväll på er tråden
Njuter av en underbar sommarkväll i gullbrandstrorp utanför halmstad
Lite regn från tidigare idag
Jag är här med VilshäradNice! Bor du där? Det är ju mina hoods
Jag är i Vilshärad blev bra svart på stranden idag men kom bara några dropparTrevlig kväll på er tråden
Njuter av en underbar sommarkväll i gullbrandstrorp utanför halmstad
Lite regn från tidigare idag
Riktigt fin! Hur känns den nu ett par dagar in?En heldag i Apelviken med denna
Riktigt bra! Grym kvalitet som vanligt med CW. Sen älskar jag tavlanRiktigt fin! Hur känns den nu ett par dagar in?
Gött uppvuxen i Vilshärad! Bor du på campingen?Jag är i Vilshärad blev bra svart på stranden idag men kom bara några droppar