Yes på BengansGött uppvuxen i Vilshärad! Bor du på campingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes på BengansGött uppvuxen i Vilshärad! Bor du på campingen?
För jäkla fint där. Har några vänner som bor där som vi hälsade på igår. Just nu "bor" vi på skrea, Falkenberg men i vanliga fall är det Småland och Ljungby som är hemmaarenaNice! Bor du där? Det är ju mina hoods
Å fasen var jäkligt lokalt då. Vi var i haverdal å badade. Men det gick ju över efter ett tag verka bli en fin dag idag medJag är i Vilshärad blev bra svart på stranden idag men kom bara några droppar
Snyggt band å jäkla najs komboDagens mikro
Tack så mycket Bandet är från @Anders WSnyggt band å jäkla najs kombo
Har skruvarna någon funktion, håller fast tavlan eller?Dags att börja laga västkustsk (skönt ord) middag. Röka lite räkor står först på agendan, sen blir det långa till huvudrätt CW är med och gör mig lika glad som varje gång den åker på.
Jag gissar på att dom håller tavlan. Då den är genomskinlig hade nog vanliga tavelpelare stört för mycket, alternativt så var det ej möjligt att göra i det material som tavlan är tillverkad i (troligen ngn slags plast).Har skruvarna någon funktion, håller fast tavlan eller?
Har skruvarna någon funktion, håller fast tavlan eller?
Stämmer att de håller tavlanJag gissar på att dom håller tavlan. Då den är genomskinlig hade nog vanliga tavelpelare stört för mycket, alternativt så var det ej möjligt att göra i det material som tavlan är tillverkad i (troligen ngn slags plast).
Safir, där ser man! Ja då blir det ju omöjligt med tavelpelare!Stämmer att de håller tavlan
Tavlan är gjord av safirglas.
Alltid undrat men inte frågat;Efter ett par veckor med mycket saltvattenbad börjar den äntligen få lite karaktär!
Alltid undrat men inte frågat;
- färgar den av sig på armen?
Japp, igår och idag.Var det bara under helgen Watchwear.se hade 20% off med kod?
Fantastiskt fin som vanligt! Är det 20mm bandbredd på den?Lika trevligt varenda gång man får på denna best!
Japp Något speciellt du tänkte på?Fantastiskt fin som vanligt! Är det 20mm bandbredd på den?
Tack för påminnelsen att kolla brevlådan, köpte ju ett lass band från CNSGräsklippningsdags igen! Håller mig borta från getingarna denna gång. trevlig söndag alla! Blev det några roliga byten av igår?
Maranez får uppleva lite strand och sjö idag, verkar trivas!
Det gula var ju bara för lockande för att låta bli. men det turkosa ser bra ut det med!Tack för påminnelsen att kolla brevlådan, köpte ju ett lass band från CNS
After bad betyder mer bad, öva att flyta i badkaret