Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en välbalanserad pjäs
Har fullt upp med att utforska denna 49 mm dykar boss. Snart drar man ut till havs och testar den på riktigt
Bjuder på ett wristshot. Vad säger panelen, kiss eller glass?
Lite ljusare än planerat, men somrigt. Hoppas att längden blev bra.
Den är ju sjukt bra, så klart! Är alternativet ”kiss” bra eller dåligt? Om bra: Kiss!
Har fullt upp med att utforska denna 49 mm dykar boss. Snart drar man ut till havs och testar den på riktigt
Ha, jomen de är helt okej.Fin klocka men vad är det för cargo byxor/shorts? Det lilla man ser verkar shysst! Gillar liggande fickor
Perfekt! Thight på nästsista, och soft på sista! Snacka om custom-fit!Lite ljusare än planerat, men somrigt. Hoppas att längden blev bra.
Tack broder. Tänkte mer att kiss är dåligt och glass är braDen är ju sjukt bra, så klart! Är alternativet ”kiss” bra eller dåligt? Om bra: Kiss!
Sjukt bra Älskar mitt singlestrap i sammaLite ljusare än planerat, men somrigt. Hoppas att längden blev bra.
Ja nog är han värd en fanfar, rymdesset!
Bossglass helt klart!
Tack boss!!Bossglass helt klart!
Udda fråga men dom såg trevliga utHa, jomen de är helt okej.
Beställde på Uniqlo- vet ej om de finns kvar
Jag zoomar in på tavlan och
Sjukt bra Älskar mitt singlestrap i samma
Ja nog är han värd en fanfar, rymdesset!
Tack gubbar! Det är ni som ska ha en fanfar. Så jäkla kul att ni vill använda mina "beater straps".
Vet inte om det är samma modell eller tyg... men om det är det, så är det är sjukt niceTack gubbar! Det är ni som ska ha en fanfar. Så jäkla kul att ni vill använda mina "beater straps".
Ditt band är du än så länge ensam om. Tunt stoppat dubbelvikt tältduk.Vet inte om det är samma modell eller tyg... men om det är det, så är det är sjukt nice
Ditt band är du än så länge ensam om. Tunt stoppat dubbelvikt tältduk.
Sommar o solsting!
Torsdag är det nya lördag!
Fick hem en grym Scurfa M.S 19 i veckan.
1 av 100.
Fullset+
Annat lockar.
Bytes mot Swish.
Har ett grymt j*vla pris.
Ha en fortsatt härlig lördag!
Eeeh… är det åt det gråa hållet eller mer åt beiget/bruna toner? Magiskt bra.Ditt band är du än så länge ensam om. Tunt stoppat dubbelvikt tältduk.
Tack B! Något i den stilen. Grovt men ändå inte.Väldigt lyckat! Propert men ändå tooligt eller hur man nu ska uttrycka sig.
Jag skulle säga "åt det gråa hållet" men med inslag av beige och kanske lite grönt... Vad säger @FreakyLeo?Eeeh… är det åt det gråa hållet eller mer åt beiget/bruna toner? Magiskt bra.