Stenhårda.Snyggt! Hur är dessa band? Deras gummin har varierat ganska mycket mellan väldigt hårda till jättemjuka.
Utan att koka dom i kurvad form är dom enl.
mig inte bärbara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhårda.Snyggt! Hur är dessa band? Deras gummin har varierat ganska mycket mellan väldigt hårda till jättemjuka.
Stenhårda.
Utan att koka dom i kurvad form är dom enl.
mig inte bärbara.
Vilken härlig bild. Jag kan köra en övertidstimme och slänga ihop någonting 14mm....Mini-gtg med loppis och affordables. Nån som sitter på ett 14 mm nato eller nåt annat onepiece?
Fan vad du är go! PM påväg!Vilken härlig bild. Jag kan köra en övertidstimme och slänga ihop någonting 14mm....
Den där bezelns numrering kräver en förklaringVonsdag och kvällspass. Förberedd för regn
Vet mycket väl vart du är ute och flyger! Jag flög där nyligen medViktigt att match sitt flygplan.
Dekompressions tabell. Fan vet dock hur man läser den..Den där bezelns numrering kräver en förklaring
Haha okej Var riktigt härliga köer!Vet mycket väl vart du är ute och flyger! Jag flög där nyligen med
Den där bezelns numrering kräver en förklaring
Jag zoomar in på tavlan ochEn mulen dag kräver en färgglad klocka . Fick denna lilla goding i brevlådan idag. De första intrycken är mycket goda. Snygg, känns välbyggd och priset är inte så dumt on man vill köpa den ny.
Vario Empire Seasons Summer Blue.
Cool, vad är det?Fick också ny klocka idag, svart, så inte så somrig, men man får ta vad man kan få!
Catch(m)ing! Tjusigt! Ser jäkligt trevlig ut!Fick också ny klocka idag, svart, så inte så somrig, men man får ta vad man kan få!
Haha sorry, en svart klocka skrev jag ju, jag uppdaterar inlägget.Cool, vad är det?
Ärligt, när jag råkade vinna möjlighet att köpa så köpte jag den på vinst och ev förlust efter att ha frågat min fru. Då tyckte jag Ming generellt sett var fula men efterhand har den växt på mig, tror att 38 mm gör den ”snygg”. Hade Ming gjort 40-42 mm hade de avskrivits som blaffiga Diesel-klockor tror jag.Catch(m)ing! Tjusigt! Ser jäkligt trevlig ut!
Förlust lär det ju inte bli i alla fall! Tycker den är egen och cool! Grattis till vinsten då!Ärligt, när jag råkade vinna möjlighet att köpa så köpte jag den på vinst och ev förlust efter att ha frågat min fru. Då tyckte jag Ming generellt sett var fula men efterhand har den växt på mig, tror att 38 mm gör den ”snygg”. Hade Ming gjort 40-42 mm hade de avskrivits som blaffiga Diesel-klockor tror jag.
Ni som inte vet så är Ming ett hyffsat hett märke just nu, så även samarbeten med Massena Lab. Så när ML försökte släppa denna så krashade hemsidan varje gång så till slut fick de lotta ut köptillfälle för de 200 klockor som skulle säljas
Kör den här idag igen, som jag saknat brons!
Japp, tänker inte göra nått längreSnygg! Ge fan i visarna!
3an var klockersFör att stilla köpsuget något så har kaffepengsvintage inhandlats, den var dock inte alls som jag väntade mig. 38mm ex krona, 40mm ink men "bara" 40mm lug2lug. Trodde att den skulle vara längre och mer lik en Hamilton Khaki field och därmed passa fint på nato... men det gjorde den inte Frågan är då, vad skall man köra på isället? Jag gillade looken på Barton Elite, men jag gillar inte bandet i sig. Mesh var schysst också men precis som på oyster med raka ändlänkar så stör jag mig på mellanrummet mellan boett och länk. 200m WR, men ett grovt dykargummi såg lite keff ut också... svårt det här, måste det bli tråkläder?
Fin klocka men vad är det för cargo byxor/shorts? Det lilla man ser verkar shysst! Gillar liggande fickorTillbaka från en veckas vila hos urisen.
-inga fel