@KreaconTack B! Något i den stilen. Grovt men ändå inte.
Jag skulle säga "åt det gråa hållet" men med inslag av beige och kanske lite grönt... Vad säger @FreakyLeo?
Jodå, han håller med, mer åt det gråa hållet med beige, gröna och vita toner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@KreaconTack B! Något i den stilen. Grovt men ändå inte.
Jag skulle säga "åt det gråa hållet" men med inslag av beige och kanske lite grönt... Vad säger @FreakyLeo?
Var och kollade in ny bil idag, i den lilla staden Skänninge, insåg då att de säljer Certina där
De hade en orange ph200 i fönstret. Den såg mycket trevlig ut, såg det först när jag gick ut så provade aldrig tyvärr. Reagerade dock på priset, 7.2k. Är det bra? När jag såg vad de andra Certinadykarna kostade därinne kändes den som prisvärd helt plötsligt och fet låda med!
Förövrigt hade bilsäljaren en Breitling endurance krono. Ett lite oväntat och kul val!
Var det denna fråga du funnit svaret på?
Ja, 7.2k är billigt.
För du menade väl ph500?
Same same but different.Jaha, då får jag väl väcka tråden denna fredagsmorgon då ingen annan har gjort det! Sämre start på dagen kan man med kaffe, hund och en bra bok i läsfåtöljen. Ha en fin dag mina vänner!
Aww, så mysigt!Same same but different.
Frankrike - Spanien handboll på tv och om 1h spelar Sverige
Hann inte ens få på mig en klocka då kattjäveln envisades med att springa in o väcka sambon.
Jävlar vilken bild!En Sinn dyker upp här
Tack.Jävlar vilken bild!
Visa en person som får till klockfotot på första försöket, så visar jag en lögnare.Tack.
Typ 23 omtagningar
Sinn UX är dock riktigt fotogenisk.
Det där är Yemas mest lyckade modell imo.Dagens klocka och dagens snask. Snart bär det av mot jobbet.
Älskar den saltlakritsen . Måste beställa .Dagens klocka och dagens snask. Snart bär det av mot jobbet.
Första gången jag köpte nu, riktigt god! Köpte även "chokade svenskjävlar" och "smålänningar". Mycket bra även demÄlskar den saltlakritsen . Måste beställa .
Yepp, håller med er gubbs, den får nog börja på läder ändå ... ett häftigt, lagom slitet canvas i 20mm hade nog funkat också... frågan är var man hittar ett sånt?
Börjat lite smått att putsa på den, behöver nog lite mer, men jag är nöjd än så länge. Tavlan är riktigt nice o crisp
Tack @Highvalley för en trevlig vintagekvarts och en trevlig affär.
Jag gillar ju den faktiskt, men jag har ju som bekant varken pengar eller något att byta med som du vill ha .... vintage Orient dykare, fungerande men med kärleksbehov... kanske något annat vintage också... men sen är det inte så mycket merköp (eller byt till dig) min sector och få space age Canvas med a 20mm
Försökte nypa Zelos timascus mako igår men Paypal strulade så blev utan. Pengar drogs och när de betalades tillbaka så var meteorit-varianten redan slut (som var mitt andrahandsval) så om någon här hann köpa meteoriten och inte är överens med den när den anländer så köper jag gärna den
Tror också på länk, det är sällan den typen av boett ser bra ut på annat band.Hittade den här undangömda guldklimpen idag, har ni nåt tips på vad för 18mm armband som skulle passa till den?
fundera på om inte en flexlänk i bra kvalite skulle funka