Läckert, tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fika ute i solen med denna goding.
Fika ute i solen med denna goding.
Så bra med det bandet och gula sekunden mot brons är så snyggt (och gör mkt för estetiska kontra om den vore typ guld)
Det är verkligen en jättefin klocka! Så enkel och elegant, men samtidigt så egen.Liten men ack så mäktig. Högaffeln (treudden) äger tavlan total och lämnar ståpäls efter sig på resten av armen. Sitter så pass bekvämt att man lätt kan få för sig att den satt på när man föddes . Bra skit om man säger så.
Helt rätt. Enkel och elegant med en specialare i form av en treudd som härskar totalt och är hyfsat unik på en urtavla (tror jag). Ja det är inget större fel på resten heller för den delenDet är verkligen en jättefin klocka! Så enkel och elegant, men samtidigt så egen.
Den är ruggigt bra. Var nära att det blev en sådan.Wotd. Mitt bidrag till CW yran.
Denna på kamelfärgade lädret är nog nästa klocka på listan just nu! Önskar den fanns med vit tavlaLiten men ack så mäktig. Högaffeln (treudden) äger tavlan total och lämnar ståpäls efter sig på resten av armen. Sitter så pass bekvämt att man lätt kan få för sig att den satt på när man föddes . Bra skit om man säger så.
Rolig beskrivning, kan se det . Det sagt så är den du har fantastiskt fin, så enkel och ren och ändå så förfinad. Åsså länkarna och spännena, ujuj.Den är ruggigt bra. Var nära att det blev en sådan.
Kolla in högaffeln, liten men piskar nästan gmt-visaren .
Kör på det. Royal Straps har ett trevligt läder i vintage light brown som är riktigt trevligt om du nu skulle hitta en begagnad på länk .Denna på kamelfärgade lädret är nog nästa klocka på listan just nu! Önskar den fanns med vit tavla
Det där med självsprickande glas har varit uppe i tråden tidigare vill jag minnas, rena viruset för DH1970 om jag minns rätt...Min Dan Henry 1970 med ett nh35 har fungerat riktigt bra sen jag köpte för ca 10 månader sedan. Låg på ca 3 sekunder snabbt per dag. Tyvärr sprack glaset förra helgen av sig självt. Har mailat och skickat klockan nu i helgen. Bra snabb service i alla fall.
Yes, det har hänt på många, inklusive den som var en passaround. De löser detMin Dan Henry 1970 med ett nh35 har fungerat riktigt bra sen jag köpte för ca 10 månader sedan. Låg på ca 3 sekunder snabbt per dag. Tyvärr sprack glaset förra helgen av sig självt. Har mailat och skickat klockan nu i helgen. Bra snabb service i alla fall.
Får man fråga vilka urverk och modeller du är ute efter ? co-axial eller en chrono B01 ?Vilken väljer man i kväll ?
Har bestämt mig för att sluta köpa alla dessa underbara och snygga micro märken och växa upp och skaffa omega breitling mm
Men någon rackare fortsätter att skicka massa roliga paket hela tiden
Fräsch!Kommande från nodus
Contrail ss
Trevlig beater som passar bra till kläderna
Marknadens ”tooligaste” microbrand: Nite Hawk T100.
Tritium. T100. Groteskt stabil i tid.
Mumma!!!
Hade gärna kompletterat med gummi till denna (svårt att hitta rätt nyans, samt för långa storlekar.. tips tas gärna). Tycker dock att natot från @Singular funkar sjukt bra, och då speciellt i vårsolen.
Rekommenderar ett köp. Kanske inte av just mitt ex däremotDe är nog kört tyvärr...
Men du kan ju alltid sälja den till mig annars