Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror @Equilibrium redan kommit igångIngen aning, stod inget i texten. @kjesul kontaktar du dem och förklarar hur det bör vara
Hehe, det är faktiskt nästan inga mygg alls! Nu är det dags för frukost!Underbart, ser helt myggfritt ut
Den är jävligt snygg den där. Men det stör mig lite för mycket att den typ ser ut som en dykare med den där bezeln, medan bezeln i själva verket är fast och klockan bara pallar med 5 ATMOjojoj vad snygg! Nån som klämt på en?
Seiko Watch Corporation
Seiko is one of the few fully integrated watch manufactures. We design and develop our own movements using leading-edge technology.www.seikowatches.com
Exakt vad jag stör mig på. Jag vill se en batch sänkas ner i havet 50 m en gång per år och se att alla klarar det innan denna kan anses intressant.Den är jävligt snygg den där. Men det stör mig lite för mycket att den typ ser ut som en dykare med den där bezeln, medan bezeln i själva verket är fast och klockan bara pallar med 5 ATM
Stålande att de lagt dit en bi-dirktionell vridring, Undrar hur många "klick". Måste nästan byta ut min...
Sinn har släppt något liknande ganska nyligt. Nästan en trend. Denna är dock inte affordable i mitt tycke.För att balansera upp min föregående post, har det kommit nytt och spännande samt affordable, från Citizen. JDM givetvis för inte ska väl vi väst inte ha nått roligt…
https://wornandwound.com/a-new-citi...g-up-the-translators-and-currency-converters/
Jag brukar säga att detta är Totota Celica jämfört med Toyota Carina designmässigt när det gäller Rlx OP. Trökigare case är svårt att finna.Ha en bra fredag kamrater suget efter en Rlx OP är inte alls så stor när man har denna
Det ska jag ordna när jag är på plats hemma C-01 tror jag den heter,originalet kanske? Ingen DW eller något annat kul men jag gillar min med.Bild på chrononauten NU Vilken version har du?
Vad är det för låda du har? Såg ju ut att vara perfekt för dykareEtt tomt hål i lådan!?
Luuuugn, imorgon kommer nog två nya
plus att jag flyttat ut DIF-Lambrettan
Som en fläskläpp, jäklar vad grymt det blev!Verkar bli tropic style på allt i lådan, nu också Glycinen.
Lite mera badvänligt än kanvaset som får vila till hösten kommer
Blått och blått ble inte så illa
Matchande t-shirt är ett måste
Billigaste från Norrpack, grymt mycket pang för pengen!Vad är det för låda du har? Såg ju ut att vara perfekt för dykare
Billigaste från Norrpack, grymt mycket pang för pengen!
Ja armen ser lite knottrig utFii fan, det var bara 18 grader i vattnet också. Aja, vi kunde i alla fall bada en liten stund!
Tack! Nice, hade missat den helt, kanon!Billigaste från Norrpack, grymt mycket pang för pengen!
Ta det lugnt (tips) igår tröttnade min dotter på att bada ALLA dagar, även kalla.Baaaadaaaa! 18 grader i luften, hoppas att det är bättre i vattnet.