• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den lugna stunden när barnen leker och jag får njuta av mitt gamla fynd och dricka lite kaffe
49556999-92D4-4810-B5E9-0AA5D2A0B295.jpeg
Galet Snygg!

Vet inte riktigt vad du menar med för stort, om det är att hålen inte linar upp just för din handled eller att det är för tjockt.
Men jag får slå ett slag för våra band, extremt mjukt och väldigt följsamt. Dom som provat detta bandet kan säkert intyga att det är bra grejjer! Detta med stygnen uppe vid luggarna finns även i en ljusare brun nyans.

E32B52C3-BCFF-4E69-878B-4A873C8A3A0F.jpeg
Har tre Monchard-läder och kan intyga att de är sjukt bra! 👌 Dessutom väldigt snygga! Lite gamla bilder. 😊
DSCF2673.jpg

DSCF2702.jpg

DSCF2698.jpg

Såg precis att Klockmagasinet säljer Geckotas klockfodral. Perfekt nu när priserna på frakten skjutit genom taket hos engelsmännen och jag är alldeles för snål för att lägga en tredjedel av värdet på varan i frakt!

1628430263193.png

Klocka för topic.
20210808_153051.jpg
Har en sån här WOLF som inte används som du kan få tjöööpa billigt, PMa om intresse finns✌🏼
Px9w1LS.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp