• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har en sån här WOLF som inte används som du kan få tjöööpa billigt, PMa om intresse finns✌🏼
Px9w1LS.jpg

Det var vänligt! Nu var jag lite väl trigger happy och klickade hem den omgående, men å andra sidan, skadar det inte att kolla. PM kommer! 🙂

• Like
Reactions: Jox
Av vad jag sett är den inre ringen fast och den yttre vridbar. Men det kan vara fel med såklart
Tycker också det ser ut så. Ytterst märkligt beslut av tillverkaren i så fall. Om den inre ringen är fast kan man ju inte ta tid med klockan och den yttre ringen blir då värdelös. Dessutom är skalan på den yttre helt off, Doxas skala följer dyktabellen, grodans skala lär ge dig dykarsjuka.:drowning:

Tycker också det ser ut så. Ytterst märkligt beslut av tillverkaren i så fall. Om den inre ringen är fast kan man ju inte ta tid med klockan och den yttre ringen blir då värdelös. Dessutom är skalan på den yttre helt off, Doxas skala följer dyktabellen, grodans skala lär ge dig dykarsjuka.:drowning:
I heat you. Tittade på Just One More watch när han kollade igenom en film om den. Så det är det enda jag gått på. Blir spännande att se den här på KS när första folket fått den

De här hade ju lite roliga klockor tycker jag.
FF3164C5-82E3-4868-924A-F61A083DE3EB.jpeg

De här hade ju lite roliga klockor tycker jag.
FF3164C5-82E3-4868-924A-F61A083DE3EB.jpeg
Verkligen

Tillbaka
Topp