• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Byteslördag? Annan dykare gärna med snowflake
image.jpg
 
Jag fattar inte. Om ni är så extremt trötta på KS riktlinjer, varför hänger ni inte på ert egna forum med era egna regler? @FreakyLeo verkar ju uppenbarligen vilja det.


Vad jag inte fattar är varför du bryr dig om vad som händer i mikrotråden 🤔, du har väl inget intresse här?
Du mår mycket bättre om du riktar in dig på vad du själv gillar och dom trådarna och inte på vad du ogillar hos andra.
Kanske coolt att spela "Allan" här och verka häftig hos polarna men... njaa.... rätt barnsligt faktiskt 🎅.
Bild för topic

PSX_20210808_231008.jpg
 
Vad jag inte fattar är varför du bryr dig om vad som händer i mikrotråden 🤔, du har väl inget intresse här?
Du mår mycket bättre om du riktar in dig på vad du själv gillar och dom trådarna och inte på vad du ogillar hos andra.
Kanske coolt att spela "Allan" här och verka häftig hos polarna men... njaa.... rätt barnsligt faktiskt 🎅.
Bild för topic




PSX_20210808_231008.jpg


Fast jag tror du misstar dig i hur många som läser här som inte postar i tråden.

Att andra medlemmar tycker diskussion som varit här under förmiddagen är intressant och engagerar sig är ju bara bra!
 
Önskar er alla en bättre fortsättning på den här lördagen. Man mår inte bra av så mycket ilska.
Peace Love och ha förståelse för att alla gillar olika och att reglerna ibland behöver påminnas om. Dock kan det faktiskt göras på ett lite vänligare sätt kan jag tycka. Måste inte vara så argt 🤷🏻‍♂️

Micro ❤️
IMG_20210814_134329.jpg
IMG_20210814_134019.jpg
 
Fast jag tror du misstar dig i hur många som läser här som inte postar i tråden.

Att andra medlemmar tycker diskussion som varit här under förmiddagen är intressant och engagerar sig är ju bara bra!
Håller med att det är bra, men folk som bara hoppar in med pekpinnen men aldrig engagerar sig annars är ju lite tomtenivå eller?
Det har hackats och spytts galla över denna tråden i åratal av ett visst klientel så det är inte konstigt att folk här inne är trötta på det 🤷.
 
Tillbaka
Topp