• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den är ju nästan som en digital upplyst display 🤌
FF2CDDA3-CFBC-4E11-8078-03AA14808546.jpeg
 
Fast jag tror du misstar dig i hur många som läser här som inte postar i tråden.

Att andra medlemmar tycker diskussion som varit här under förmiddagen är intressant och engagerar sig är ju bara bra!
Det är jättebra att medlemmar engagerar sig men har själv inget intresse av trådar som inte intresserar mig eller deltar i så har lite svårt att förstå själva syftet 🤔
Hur ofta kikar du själv in i denna tråden om inte anmälningar inkommit om man får fråga?
Har sagt det innan, vi brukar städa upp ganska bra för egen maskin om det blir knasigt ibland men uppenbarligen räcker inte det riktigt till.
Skulle enkelt kunna avhjälpas med avlastande moderator eller liknande, förstår samtidigt om resurserna inte räcker till ✌🏼
 
Önskar er alla en bättre fortsättning på den här lördagen. Man mår inte bra av så mycket ilska.
Peace Love och ha förståelse för att alla gillar olika och att reglerna ibland behöver påminnas om. Dock kan det faktiskt göras på ett lite vänligare sätt kan jag tycka. Måste inte vara så argt 🤷🏻‍♂️

Micro ❤️
IMG_20210814_134329.jpg
IMG_20210814_134019.jpg
Exakt, bra management kännetecknas i mina ögon av att vara tydlig, saklig samt att hålla god ton. Reglerna ska ju följas såklart men att komma in med motorsågen när något ska redas ut känns ju ganska kontraproduktivt.
Bild på Gotlandslinjens gardiner för topic
734C671F-46B2-4DBA-8B1D-1AB0E7F6614E.jpeg
 
Exakt, bra management kännetecknas i mina ögon av att vara tydlig, saklig samt att hålla god ton. Reglerna ska ju följas såklart men att komma in med motorsågen när något ska redas ut känns ju ganska kontraproduktivt.
Bild på Gotlandslinjens gardiner för topic
734C671F-46B2-4DBA-8B1D-1AB0E7F6614E.jpeg
Jepp. Hur är gången på urverket hittills förresten, genuint nördigt nyfiken? 🤓
 
Grymt snyggt. Hur är boettens utförande kvalitetsmässigt?

Tackar! Den är bra tycker jag.

Önskar er alla en bättre fortsättning på den här lördagen. Man mår inte bra av så mycket ilska.
Peace Love och ha förståelse för att alla gillar olika och att reglerna ibland behöver påminnas om. Dock kan det faktiskt göras på ett lite vänligare sätt kan jag tycka. Måste inte vara så argt 🤷🏻‍♂️

Micro ❤️
IMG_20210814_134329.jpg
IMG_20210814_134019.jpg

Fan...eru...🤔


DSC07649-picsay.jpg


På väg ut ur en natoperiod känns det som. Slängde på fabrikslänken på pepsin.

DSC07644_1-picsay.jpg


...och på Commutern.
 
Tillbaka
Topp