• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

F3A6987B-D117-48F7-948A-CE114F3EE8F6.jpeg

Någon som kan nåt om detta märket, Zixen?

Har nog aldrig köpt, och gjort mig av med klockor så intensivt som detta året. Bifogar lite bilder på klockor som jag införskaffat samt även fått lämna av olika anledningar. Deep Blue Master Explorer, Helm Vanuatu, Borealis Sea Farer 2, Lum-Tec M75, Squalematic 60 atmos.
Nu när jag sitter och skriver så slår det mig, jag vet inte vad jag söker efter ens. Jag vet bara att jag gillar mikrodykare som tål skit. Hursomhelst hittar jag grym inspiration på detta forumet, och ser fram emot 2018 med er!

Hehe Dina inlägg har blivit inspiration till ett inköp från Helm watches.
En Vanuatu är beställd. Och jag sitter och funderar över om jag skall slå till på en Khuraburi också. Tycker om den klossiga designen.

Inte fattat du har två förrens jag ser att en är svart och en är blå (?):pompus:
Stämmer bra! Fick en extra på grund av att jag ändrat min order, och den ursprungliga ordern skickades. Och Elshan på Zelos tyckte att det var helt okej att behålla den i "fel" färg dom skickat. Båda är jäkligt snygga dock, så svårt att veta vilken man ska behålla... :p

Hehe Dina inlägg har blivit inspiration till ett inköp från Helm watches.
En Vanuatu är beställd. Och jag sitter och funderar över om jag skall slå till på en Khuraburi också. Tycker om den klossiga designen.
Ha ha grymt!! Både Vanuatu och khuraburi är grymt mycket bang for the buck!!! Glöm inte att köpa med ett canvas armband också, passar sjukt bra på i alla fall khuraburin, men säkert även Vanuatu

Kommer nog vara med på Halios nästa release nu till veckan. Annars beställde jag även en vit Borealis Portus Cale med vit superluminova.

Letar efter något mer dock och dessa klockor levereras ej förrän i Juli.

Kommer nog vara med på Halios nästa release nu till veckan. Annars beställde jag även en vit Borealis Portus Cale med vit superluminova.

Letar efter något mer dock och dessa klockor levereras ej förrän i Juli.
Halios ska köra en veckas pre-order den här gången istället va? Bra, för då slipper man kanske se skiten för 1500 usd på bukten veckan efter folk fått hem dom.

Halios ska köra en veckas pre-order den här gången istället va? Bra, för då slipper man kanske se skiten för 1500 usd på bukten veckan efter folk fått hem dom.

Ja, jag har också tolkat det som att det kommer vara preorder uppe i en vecka och att dom byter ut vissa färger. Tror dom vanliga stannar men den orange/gula försvinner.

Tillbaka
Topp