Haha! Vore ju mysigt i och för sig, men en räcker för mig den här gången..Fler valpar imorgon?
Ny klocka dock!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Vore ju mysigt i och för sig, men en räcker för mig den här gången..Fler valpar imorgon?
Godafoss Waterfall in Iceland | Arctic Adventures
Visit the beautiful Godafoss Waterfall, the 'waterfall of the gods' and one of the most beautiful waterfalls in Iceland just off the Ring Road.adventures.is
Självklart, skojar bara, medveten felläsningHaha! Vore ju mysigt i och för sig, men en räcker för mig den här gången..
Ny klocka dock!
Sweet lord holy moses.
Magin sitter i klockorna. Riktigt grym trio
Del av kontinentalsprickan mellan Europa och Amerika (mitt på Island )
Shit va snygga dom varit på Eterna oxå.
Schysst. Ja gör detTyvärr har Halios och Forasec gått skilda vägar. Tror Forasec lägger ner vid årsskiftet.
Håll koll på Halioswatches.com eller så säger ja te daj att kööööööpa!
Båda är fina och inget enkelt val att göra. Jag hade valt den silvriga för min egen del.Schysst. Ja gör det
Jag har annars mest tittat på de här igen för femtioelfte gången. Omöjligt att välja om man vill ha silver eller svart Men fina är de.
Är väl 22mm på den? Har ingen köpt den skönheten ännu?Shit va snygga dom varit på Eterna oxå.
Jag har en i silver, och måste säga att den är riktigt najs!Schysst. Ja gör det
Jag har annars mest tittat på de här igen för femtioelfte gången. Omöjligt att välja om man vill ha silver eller svart Men fina är de.
Så om man hoppar över till andra sidan och klickar hem en klocka så slipper man momsen?Del av kontinentalsprickan mellan Europa och Amerika (mitt på Island )
Precis så är det !Så om man hoppar över till andra sidan och klickar hem en klocka så slipper man momsen?
Vilka bilder Ja jag lutar åt silver med.Jag har en i silver, och måste säga att den är riktigt najs!
Tolkar det där som en heads up inför lördagStartar dagen med Glycine, morgonkaffe utomhus och en bild i klocksnacks trevligaste tråd.
Låt oss fortsätta så.
Rock on gubs and gums som vissa ville sagt (typ en skriftlig homage...)
Koncentrisk urtavla, kanske?Bara en sån liten och subtil detalj som concentric dial (finns det ett svenskt ord för det?) gör stor skillnad.
Eller ännu hellre, dra på ett nato!
inväntar högafflarna och facklorna
Så sant, men går ju att lösa.Och 19 mm bandbredd
Med tång?Så sant, men går ju att lösa.
"Måste"?Behöver lite råd från panelen
Har blivit lite små kär i marathon gsar arctic alltså deras vita dykare. Problemet är att jag då måste sälja min marathon navigator och min king turtle (vilket i lands problem) vad tycker ni?
hehe är universitet student så bankkontot kräver det"Måste"?