Hej,
Rakt på sak till hela tråden,
Som ni alla vet har det blåst ganska friska vindar här i tråden och även utanför.
Förslag som jag vet inte alla kommer att gilla men som jag tror är en lösning för att ALLA ska kunna trivas bättre med innehållet som presenteras.
Som jag uppfattat det är det s.k kina "homages" som sticker i ögonen mest, både hos mig personligen och för andra besökare. Kan själv scrolla förbi det jag inte gillar men nu är detta inte tänkt som en egoistisk tanke utan för kollektivets bästa dvs hela forumet som sådant.
Jag vet att det mesta inte olagligt per se men det betyder inte för den sakens skull att det behöver vara tillåtet i just denna tråd.
Är det någon som då känner att man brinner för dessa klockor så kan man väl helt sonika starta en separat tråd för ändamålet.
(Inte jag).
Jaha, och var sätter vi den gränsdragningen tänker ni? Vill inte fördumma mer än nödvändigt, tror alla VET vad som syftas på rent märkesspecifikt,
Pagani, Tisell, San Martin, Steeldive, Sharkeys m.m.
Tycker vi börjar där någonstans så kan vi väl se hur det utvecklar sig. Är man osäker på om klockan man vill visa upp är ute i tassemarkerna kan man helt enkelt fråga eller avstå.
Vet att många är trötta på allt surr och tjafs, går heller inte att skylla på någon annan hela tiden. Bollen ligger ändå hos oss själva och jag vill i alla fall i och med detta få till en förändring så det inte blir "Måndag hela veckan-filmen" på repeat i all evighet.
Ja, det ligger mycket ansvar på
@Birchgrove , dvs trådskaparen som enkelt kan lägga in extra informationen i trådtiteln. Vill han inte det så kan ni glömma allt jag skrivit och jag respekterar det också.
Vet också att det är många som vill säga sitt, tycker vi hoppar över den biten och smygstartar upp direkt tills Birchen sagt sitt. BAAAM!
Eder för alltid Von ❤